Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika u nastavi (CROSBI ID 232525)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Brajković, Davorin
hrvatski
Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika u nastavi
U radu se izlažu spoznaje i razmišljanja koja su u svezi s praćenjem, provjeravanjem i ocjenjivanjem učenika u nastavi. Ističe se da nije dovoljno pratiti i ocjenjivati samo usvajanje znanja, vještina i navika već je potrebno kontrolirati i razvoj stavova, mogućnosti rasuđivanja, ličnog i društvenog prilagođavanja, razvoja interesa, subjektivnih i objektivnih mogućnosti razvoja učenika kao humane i sretne ličnosti. Vrednovanje učenika u nastavi je složen i kompleksan postupak i jedina mogućnost da učitelj sebi pomogne je da u okviru svog nastavnog predmeta ostvari djelotvoran sustav evidentiranja, praćenja i provjeravanja učenika. Pritom taj sustav praćenja mora biti kompatibilan s općim školskim sustavom.
praćenje ; provjeravanje ; ocjenjivanje ; znanje ; vještine ; navike ; stavovi ; rasuđivanje ; prilagođavanje ; interes ; mogućnosti ; razvoj ; učenik ; sustav evidentiranje
nije evidentirano
engleski
Monitoring, Testing and Evaluating Pupils in classes
nije evidentirano
monitoring ; testing ; evaluationg ; knowledge ; skills ; habits ; attitudes ; judgement ; adapting ; interest ; capabilities ; development ; student ; system of recording
nije evidentirano