Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred (CROSBI ID 232524)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene ; Brajković, Davorin Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred // Metodički ogledi, 14(2007) (2007), 2; 49-66

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene ; Brajković, Davorin

hrvatski

Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz IV. u V. razred

U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 376 učenika šestog razreda osnovnih škola u Istarskoj županiji čiji je cilj bio ispitati stalnost njihova uspjeha u mlađim razredima osnovne škole kao i na prijelazu iz četvrtog u peti razred. Dobiveni rezultati pokazuju da većina učenika u mlađim razredima osnovne škole (više od 85%) postiže odličan i vrlo dobar uspjeh. Pri prijelazu učenika iz četvrtog u peti razred očituje se pad kako u općem uspjehu, tako i u uspjehu u hrvatskom jeziku, a posebno u matematici. Tijekom prvih pet razreda osnovne škole uspjeh najviše varira u matematici (23.34%), zatim u hrvatskom jeziku (20.05%), a najmanje u općem uspjehu (12.83%). Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 5% (p<0.05) pa čak i na razini od 1% (p<0.01).

stalnost ; uspjrh ; razredna nastava ; opći uspjeh ; uspjeh u hrvatskom jeziku ; uspjeh u matematici ; disontinuitet

nije evidentirano

engleski

CONTINUED STUDENT SUCCESS IN THE JUNIOR YEARS OF PRIMARY SCHOOL AND THE TRANSITION FROM 4TH TO 5TH GRADE

nije evidentirano

continuance ; success ; junior grade teaching ; overall success ; sccess in Croation Language ; success in Mathematics ; discontinuity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14(2007) (2)

2007.

49-66

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Pedagogija