Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841295

Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi


Pejić Papak, Petra; Vidulin, Sabina
Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi, Zagreb: Školska knjiga, 2016 (monografija)


Naslov
Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi
(Extracurricular activities in contemporary school)

Autori
Pejić Papak, Petra ; Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
205

ISBN
978-953-0-51709-7

Ključne riječi
Izvannastavne aktivnosti; škola; učenici; voditelji
(Extracurricular activities; school; students; teachers)

Sažetak
Knjiga pod nazivom Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi se bavi školom kao specifičnom ustanovom organiziranog odgoja i obrazovanja u kojoj izvannastavne aktivnosti čine važan udio planiranoga i organiziranoga slobodnog vremena učenika. Organizirano slobodno vrijeme višestruko koristi djetetu, a dobrobit se ogleda u pozitivnim iskustvima koje dijete dobiva sudjelovanjem u slobodnovremenskim aktivnostima, u dobivenoj potpori za cjelokupan razvoj. Program izvannastavnih aktivnosti ima svojstva okvirnoga, otvorenoga kurikuluma koji omogućuje da se, s obzirom na vrstu izvannastavnih aktivnosti i interesno područje, sadržaji stvaralački prilagode interesima i sposobnostima učenika te specifičnim uvjetima rada svake pojedine škole. Tijekom aktivnosti potiče se učenikovo aktivno sudjelovanje, timski rad, neposredno iskustvo, istraživanje, kritičko mišljenje i iznošenje ideja, prezentiranje u skupini te primjena naučenoga u novim situacijama. Iako su učenici zainteresirani za sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima, iz konteksta u kojem one danas djeluju vidljiva su brojna pitanja, između ostalih ona koja upozoravaju na nedovoljnu pozornost i iskorištenost izvannastavnih aktivnosti u procesu razvoja i napretka učenika te otežano postizanje dobrih rezultata bez adekvatnih organizacijsko-materijalno- prostornih uvjeta i stručnog voditelja. Polazeći od pozitivne prakse provedbe aktivnosti u hrvatskim školama prijedlozi koje autorice donose govore u prilog tomu da su potrebni konkretni osobni i društveni pomaci u sadržajnome, organizacijskome, planskome, kadrovskome, materijalnom pogledu kako bi izvannastavne aktivnosti postale sastavni i temeljni čimbenik odgoja i obrazovanja, ali i osnova na kojoj bi se učenik razvio u ispunjenoga, zadovoljnoga i kompetentnog člana zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli,
Sveučilište u Rijeci

Citiraj ovu publikaciju

Pejić Papak, Petra; Vidulin, Sabina
Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi, Zagreb: Školska knjiga, 2016 (monografija)
Pejić Papak, P. & Vidulin, S. (2016) Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, year = {2016}, pages = {205}, keywords = {extracurricular activities, school, students, teachers}, isbn = {978-953-0-51709-7}, title = {Extracurricular activities in contemporary school}, keyword = {extracurricular activities, school, students, teachers}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }