Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi (CROSBI ID 14317)

Autorska knjiga | ostalo

Pejić Papak, Petra ; Vidulin, Sabina Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi. Zagreb: Školska knjiga, 2016

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra ; Vidulin, Sabina

hrvatski

Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi

Knjiga pod nazivom Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi se bavi školom kao specifičnom ustanovom organiziranog odgoja i obrazovanja u kojoj izvannastavne aktivnosti čine važan udio planiranoga i organiziranoga slobodnog vremena učenika. Organizirano slobodno vrijeme višestruko koristi djetetu, a dobrobit se ogleda u pozitivnim iskustvima koje dijete dobiva sudjelovanjem u slobodnovremenskim aktivnostima, u dobivenoj potpori za cjelokupan razvoj. Program izvannastavnih aktivnosti ima svojstva okvirnoga, otvorenoga kurikuluma koji omogućuje da se, s obzirom na vrstu izvannastavnih aktivnosti i interesno područje, sadržaji stvaralački prilagode interesima i sposobnostima učenika te specifičnim uvjetima rada svake pojedine škole. Tijekom aktivnosti potiče se učenikovo aktivno sudjelovanje, timski rad, neposredno iskustvo, istraživanje, kritičko mišljenje i iznošenje ideja, prezentiranje u skupini te primjena naučenoga u novim situacijama. Iako su učenici zainteresirani za sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima, iz konteksta u kojem one danas djeluju vidljiva su brojna pitanja, između ostalih ona koja upozoravaju na nedovoljnu pozornost i iskorištenost izvannastavnih aktivnosti u procesu razvoja i napretka učenika te otežano postizanje dobrih rezultata bez adekvatnih organizacijsko-materijalno- prostornih uvjeta i stručnog voditelja. Polazeći od pozitivne prakse provedbe aktivnosti u hrvatskim školama prijedlozi koje autorice donose govore u prilog tomu da su potrebni konkretni osobni i društveni pomaci u sadržajnome, organizacijskome, planskome, kadrovskome, materijalnom pogledu kako bi izvannastavne aktivnosti postale sastavni i temeljni čimbenik odgoja i obrazovanja, ali i osnova na kojoj bi se učenik razvio u ispunjenoga, zadovoljnoga i kompetentnog člana zajednice.

izvannastavne aktivnosti; škola; učenici; voditelji

nije evidentirano

engleski

Extracurricular activities in contemporary school

nije evidentirano

extracurricular activities; school; students; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2016.

978-953-0-51709-7

205

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija