Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma (CROSBI ID 232507)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vidulin, Sabina ; Bolić, Maja Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma // Život i škola = Life and school, 61 (2015), 2; 109-123

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Bolić, Maja

hrvatski

Analiza učeničkih postignuća iz područja Glazbene umjetnosti i kulture u kontekstu Nacionalnog okvirnog kurikuluma

U ovome radu autorice analiziraju umjetničko područje Nacionalnog okvirnog kurikuluma, s naglaskom na Glazbenu kulturu i umjetnost. Uspoređuju se učenička postignuća u prva tri ciklusa obrazovanja, strukturirana u pet cjelina. Rezultati analize ukazuju na to da su ishodi ponekad direktno (neposredno), ponekad indirektno (posredno), zatim imanentno, ali i neglazbeno ili izvanglazbeno vezani uz glazbu kao autonomnu umjetnost. U cjelinama i ishodima u kojima se ističe recepcija i percepcija glazbe, svladavanje glazbenih sastavnica, sudjelovanju u glazbenim aktivnostima, razvidno je da glazbena aktivnost čini osnovnu djelatnost. S druge strane, cjeline koje imaju izvanglazbenu i posrednu konotaciju udaljavaju se od cilja nastave glazbene kulture, zadaća predmeta, ali i samih (realnih, ostvarivih) učeničkih postignuća jer ni u kakvom obliku ne utječu na razvoj umjetničkog identiteta učenika. Daljnjom analizom ostvarivosti kurikulumskih zahtjeva, zatim proučavanjem pozitivnih i negativnih odjeka kurikulumskih promjena u glazbeno-pedagoškoj praksi te uspostavom znanstvenoga i praktičnoga konsenzusa, moguće je okvirni kurikulum inovirati i unaprijediti, a time i nastavu glazbe.

glazbena kultura i umjetnost ; kurikulum ; strukturna analiza ; umjetničko područje

nije evidentirano

engleski

Analysis of Pupils' Attainments in the Field of Music Art and Culture in the Context of the National Curriculum Framework

nije evidentirano

music culture and art ; curriculum ; structure analysis ; field of art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (2)

2015.

109-123

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija