Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja (CROSBI ID 232481)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Soldo, Maja Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja // Bjelovarski učitelj, XVIII. (2013), 1-2; 44-60

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Soldo, Maja

hrvatski

Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja

U radu je dat kritički prikaz didaktičkih načela te rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove učitelja primarnog obrazovanja o didaktičkim načelima, posebno o načelu zornosti i njegovoj primjeni u nastavnom procesu. Provedeno je na uzorku od 262 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da je učiteljima po važnosti na prvom mjestu načelo zornosti i pritom im je poznato njegovo značenje ; načelo zornosti ne primjenjuje se podjednako u svim nastavnim predmetima primarnog obrazovanja, važno je i svrhovito primjenjivati ga u svim tipovima nastavnih sati te u svim razredima osnovne škole ; načelo zornosti u nastavi matematike nije jednake praktične vrijednosti kao i ostala načela.

didaktička načela ; matematika ; načelo zornosti ; nastavni proces ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Graphical representation principale in primary education mathematics teaching

nije evidentirano

didactical principles ; mathematics ; graphical representation ; teaching process ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XVIII. (1-2)

2013.

44-60

objavljeno

1330-0954

2806-9617

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija