Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja (CROSBI ID 232481)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Soldo, Maja
hrvatski
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
U radu je dat kritički prikaz didaktičkih načela te rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove učitelja primarnog obrazovanja o didaktičkim načelima, posebno o načelu zornosti i njegovoj primjeni u nastavnom procesu. Provedeno je na uzorku od 262 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da je učiteljima po važnosti na prvom mjestu načelo zornosti i pritom im je poznato njegovo značenje ; načelo zornosti ne primjenjuje se podjednako u svim nastavnim predmetima primarnog obrazovanja, važno je i svrhovito primjenjivati ga u svim tipovima nastavnih sati te u svim razredima osnovne škole ; načelo zornosti u nastavi matematike nije jednake praktične vrijednosti kao i ostala načela.
didaktička načela ; matematika ; načelo zornosti ; nastavni proces ; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Graphical representation principale in primary education mathematics teaching
nije evidentirano
didactical principles ; mathematics ; graphical representation ; teaching process ; primary education
nije evidentirano