Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Creative workshops as a form of encouraging talent in mathematics (CROSBI ID 57056)

Prilog u knjizi | stručni rad

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Cotič, Mara ; Felda, Darjo Creative workshops as a form of encouraging talent in mathematics // Studies in School Education / Kožuh, Boris ; Butenko, Hanna (ur.). Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages, 2013. str. 105-116

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Cotič, Mara ; Felda, Darjo

engleski

Creative workshops as a form of encouraging talent in mathematics

U radu autori govore o kreativnim radionicama kao jednom od oblika poticanja darovitosti i darovitih u matematici. Suvremena nastava (matematike) načelno pretpostavlja bitno drugačiju spoznajnu djelatnost učenika od klasične, tradicionalne nastave. Težište se postavlja na razvijanju učenikovog umijeća samostalnog i stvaralačkog proučavanja sadržaja rada, te na stvaranju preduvjeta za uspješnu primjenu stečenih znanja i umijeća. Kreativno istraživanje i rješavanje problema je odličan način za razvoj matematičkih pojmova, a često i koristan alat za konsolidiranje algoritama. Istraživanjem i rješavanjem problema prije svega se gradi strategija logičkog zaključivanja u matematičkom kontekstu. Radom u kreativnim radionicama do punog bi izražaja trebala doći učenikova darovitost, njegove matematičke sposobnosti i kreativnost, ali i logičko-matematičko razmišljanje, rasuđivanje i zaključivanje.

creative workshops, encouraging talent, mathematic

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-116.

objavljeno

Podaci o knjizi

Studies in School Education

Kožuh, Boris ; Butenko, Hanna

Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages

2013.

978-966-8469-91-1

Povezanost rada

Pedagogija