Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process (CROSBI ID 57054)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Felda, Darjo
engleski
Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process
U radu se prikazuju rezultati istraživanja, provedenog na uzorku od 534 ispitanika, učitelja osnovne škole i stručnih suradnika u osnovnoj školi. Cilj je bio ispitati stavove glede motivacije učenika i uspjeha u nastavi. Dobiveni rezultati kazuju: (1) razlike u godinama radnog staža sudionika istraživanja nisu utjecale na dobivene rezultate ; (2) većina učenika nije zadovoljna načinom organizacije nastave ; (3) nastavni programi su loše koncipirani i strukturirani su tako da su svi sadržaji podjednako važni ; (4) učenici uče zbog ocjene a ne zbog stjecanje znanja ; (5) u odgojno-obrazovnom procesu vodi se briga o individualnim sposobnostima i potrebama učenika ; (6) u procesu poučavanja ne prevladavaju formalistički postupci objašnjavanja i ne dolazi do nerazumijevanja i gubljenja učenikova interesa i motivacije ; (7) sudionici istraživanja su, kada je riječ o pedagoško-psihološkom i didaktičko-metodičkom obrazovanju učitelja podijeljeni ; (8) u nastavi je moguće provoditi kontinuirano praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika ; (9) disciplina se u školi najčešće uspostavlja različitim oblicima zabrana ili nagrađivanjem poželjnog ponašanja.
Students, Motivation, Achievement, Teaching Process
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
167-182.
objavljeno
Podaci o knjizi
Contemporary School and Education
Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris
Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages
2013.
978-966-8469-88-6