Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process (CROSBI ID 57054)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Felda, Darjo Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process // Contemporary School and Education / Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris (ur.). Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages, 2013. str. 167-182

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Felda, Darjo

engleski

Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process

U radu se prikazuju rezultati istraživanja, provedenog na uzorku od 534 ispitanika, učitelja osnovne škole i stručnih suradnika u osnovnoj školi. Cilj je bio ispitati stavove glede motivacije učenika i uspjeha u nastavi. Dobiveni rezultati kazuju: (1) razlike u godinama radnog staža sudionika istraživanja nisu utjecale na dobivene rezultate ; (2) većina učenika nije zadovoljna načinom organizacije nastave ; (3) nastavni programi su loše koncipirani i strukturirani su tako da su svi sadržaji podjednako važni ; (4) učenici uče zbog ocjene a ne zbog stjecanje znanja ; (5) u odgojno-obrazovnom procesu vodi se briga o individualnim sposobnostima i potrebama učenika ; (6) u procesu poučavanja ne prevladavaju formalistički postupci objašnjavanja i ne dolazi do nerazumijevanja i gubljenja učenikova interesa i motivacije ; (7) sudionici istraživanja su, kada je riječ o pedagoško-psihološkom i didaktičko-metodičkom obrazovanju učitelja podijeljeni ; (8) u nastavi je moguće provoditi kontinuirano praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika ; (9) disciplina se u školi najčešće uspostavlja različitim oblicima zabrana ili nagrađivanjem poželjnog ponašanja.

Students, Motivation, Achievement, Teaching Process

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

167-182.

objavljeno

Podaci o knjizi

Contemporary School and Education

Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris

Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages

2013.

978-966-8469-88-6

Povezanost rada

Pedagogija