Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840989

Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process


Kadum-Bošnjak, Sandra; Felda, Darjo
Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process // Contemporary School and Education / Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris (ur.).
Kiev, Krakov, Koper: Ministry of Education and Science Youth and Sport of Ukaraine, Kiev ; Horlivka Institute for Foreigen Languages of the State Higher Education Esrablishment, 2013. str. 167-182


Naslov
Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Felda, Darjo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Contemporary School and Education

Urednik/ci
Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris

Izdavač
Ministry of Education and Science Youth and Sport of Ukaraine, Kiev ; Horlivka Institute for Foreigen Languages of the State Higher Education Esrablishment

Grad
Kiev, Krakov, Koper

Godina
2013

Raspon stranica
167-182

ISBN
978-966-8469-88-6

Ključne riječi
Students, Motivation, Achievement, Teaching Process

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja, provedenog na uzorku od 534 ispitanika, učitelja osnovne škole i stručnih suradnika u osnovnoj školi. Cilj je bio ispitati stavove glede motivacije učenika i uspjeha u nastavi. Dobiveni rezultati kazuju: (1) razlike u godinama radnog staža sudionika istraživanja nisu utjecale na dobivene rezultate ; (2) većina učenika nije zadovoljna načinom organizacije nastave ; (3) nastavni programi su loše koncipirani i strukturirani su tako da su svi sadržaji podjednako važni ; (4) učenici uče zbog ocjene a ne zbog stjecanje znanja ; (5) u odgojno-obrazovnom procesu vodi se briga o individualnim sposobnostima i potrebama učenika ; (6) u procesu poučavanja ne prevladavaju formalistički postupci objašnjavanja i ne dolazi do nerazumijevanja i gubljenja učenikova interesa i motivacije ; (7) sudionici istraživanja su, kada je riječ o pedagoško-psihološkom i didaktičko-metodičkom obrazovanju učitelja podijeljeni ; (8) u nastavi je moguće provoditi kontinuirano praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika ; (9) disciplina se u školi najčešće uspostavlja različitim oblicima zabrana ili nagrađivanjem poželjnog ponašanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kadum-Bošnjak, Sandra; Felda, Darjo
Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process // Contemporary School and Education / Butenko, Hanna ; Kožuh, Boris (ur.).
Kiev, Krakov, Koper: Ministry of Education and Science Youth and Sport of Ukaraine, Kiev ; Horlivka Institute for Foreigen Languages of the State Higher Education Esrablishment, 2013. str. 167-182
Kadum-Bošnjak, S. & Felda, D. (2013) Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process. U: Butenko, H. & Kožuh, B. (ur.) Contemporary School and Education. Kiev, Krakov, Koper, Ministry of Education and Science Youth and Sport of Ukaraine, Kiev ; Horlivka Institute for Foreigen Languages of the State Higher Education Esrablishment, str. 167-182.
@inbook{inbook, year = {2013}, pages = {167-182}, keywords = {Students, Motivation, Achievement, Teaching Process}, isbn = {978-966-8469-88-6}, title = {Students' Motivation and Achievement in the Teaching Process}, keyword = {Students, Motivation, Achievement, Teaching Process}, publisher = {Ministry of Education and Science Youth and Sport of Ukaraine, Kiev ; Horlivka Institute for Foreigen Languages of the State Higher Education Esrablishment}, publisherplace = {Kiev, Krakov, Koper} }