Stavovi učitelja o darovitosti i darovitim učenicima (CROSBI ID 57053)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra
hrvatski
Stavovi učitelja o darovitosti i darovitim učenicima
Cilj rada je bio ispitati stavove učitelja o darovitosti i darovitim učenicima i njihovoj edukaciji, njihovoj zastupljenosti u osnovnoj školi / razredu, vrstama darovitosti koje prevladavaju kod učenika, postupcima u radu s darovitim učenicima, o potrebi škole za posebnim edukacijskim programima te stavove učitelja o značaju darovitih učenika za društvenu zajednicu. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je poseban upitnik koji se sastojao od devet tvrdnji. Ispitanici su za svaku tvrdnju na peterostupanjskoj ljestvici određivali koliko se s njom slažu, odnosno ne slažu. Iz dobivenih rezultata utvrđeno je da se većina učitelja susreću s darovitim učenicima, te da imaju pozitivno mišljenje o potrebama škole za edukacijskim programima za darovite učenike. Kada su u pitanju postupci u radu s darovitim učenicima, učitelji imaju negativan stav prema homogenom grupiranju, školskoj akceleraciji, ali i ostajanju darovitih učenika u redovnim razrednim odjelima. Rezultati istraživanja ukazuju i na pozitivan stav učitelja prema darovitim učenicima, koje smatraju vrijednim resursima za društvenu zajednicu.
darovitost, edukacija, identifikacija darovitih, postupci u radu s darovitim, učenici, učitelji, vrste darovitosti
nije evidentirano
engleski
TEACHERS ATTITUDES ABOUT GIFTED STUDENTS
nije evidentirano
talent, education, gifted identification, forms of work with gifted pupilis, teachers, types of giftedness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
235-252.
objavljeno
Podaci o knjizi
Inkluzija v sodobni šoli
Hozjan, Dejan ; Strele, Marko
Koper: Univerzitetna založba Annales
2012.
978-961-6862-29-5