Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja o darovitosti i darovitim učenicima (CROSBI ID 57053)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kadum-Bošnjak, Sandra Stavovi učitelja o darovitosti i darovitim učenicima // Inkluzija v sodobni šoli / Hozjan, Dejan ; Strele, Marko (ur.). Koper: Univerzitetna založba Annales, 2012. str. 235-252

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra

hrvatski

Stavovi učitelja o darovitosti i darovitim učenicima

Cilj rada je bio ispitati stavove učitelja o darovitosti i darovitim učenicima i njihovoj edukaciji, njihovoj zastupljenosti u osnovnoj školi / razredu, vrstama darovitosti koje prevladavaju kod učenika, postupcima u radu s darovitim učenicima, o potrebi škole za posebnim edukacijskim programima te stavove učitelja o značaju darovitih učenika za društvenu zajednicu. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je poseban upitnik koji se sastojao od devet tvrdnji. Ispitanici su za svaku tvrdnju na peterostupanjskoj ljestvici određivali koliko se s njom slažu, odnosno ne slažu. Iz dobivenih rezultata utvrđeno je da se većina učitelja susreću s darovitim učenicima, te da imaju pozitivno mišljenje o potrebama škole za edukacijskim programima za darovite učenike. Kada su u pitanju postupci u radu s darovitim učenicima, učitelji imaju negativan stav prema homogenom grupiranju, školskoj akceleraciji, ali i ostajanju darovitih učenika u redovnim razrednim odjelima. Rezultati istraživanja ukazuju i na pozitivan stav učitelja prema darovitim učenicima, koje smatraju vrijednim resursima za društvenu zajednicu.

darovitost, edukacija, identifikacija darovitih, postupci u radu s darovitim, učenici, učitelji, vrste darovitosti

nije evidentirano

engleski

TEACHERS ATTITUDES ABOUT GIFTED STUDENTS

nije evidentirano

talent, education, gifted identification, forms of work with gifted pupilis, teachers, types of giftedness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

235-252.

objavljeno

Podaci o knjizi

Inkluzija v sodobni šoli

Hozjan, Dejan ; Strele, Marko

Koper: Univerzitetna založba Annales

2012.

978-961-6862-29-5

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija