Pismenost učenika srednjih škola u materinjem jeziku (CROSBI ID 57052)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Gržinić, Jasna
hrvatski
Pismenost učenika srednjih škola u materinjem jeziku
U radu su prikazani rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati razinu pismenosti učenika srednjih škola u materinjem jeziku. Uzorkom je bilo obuhvaćeno ukupno 410 učenika gimnazijskog i strukovnog smjera. Osmišljeno je niz rečenica u kojima se tražilo poznavanje pravopisa, tj. pravilnog pisanja skupova riječi koje u sebi sadrže ije/je, č/ć, đ/dž i još nekoliko karakterističnih oblika koji se često javljaju u svakodnevnom govoru i pisanju. Na temelju dobivenih rezultata utvrđeno je da je pismenost sudionika istraživanja relativno zadovoljavajuća, iako su se očekivala bolja postignuća s obzirom da se s pojedinim riječima učenici (vokabularom) susreću već od prvog razreda osnovne škole.
pismenost, materinji jezik, učenik, srednja škola
nije evidentirano
engleski
LITERACY OF STUDENTS IN SECONDARY SCHOOLS IN MOTHER TONGUE
nije evidentirano
literacy, native speech, high school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
88-94.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cotič, Mara ; Medved Udovič, Vida ; Starc, Sonja
Koper: Univerzitetna založba Annales
2011.
978-961-6862-05-9