Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju. (CROSBI ID 57048)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović Jasna
hrvatski
Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju.
U radu se polazi od ideje o uzajamnoj povezanosti kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju i djelovanju razvojno- pedagoške službe.-Pri tom se upućuje na različite probleme koji bitno utječu na stanje u kojem razvojno-pedagoška služba prestaje biti čimbenikom razvoja. Stoga služba stagnira, gubi uglednu dosadašnjem povijesnom kontinuitetu od pedeset godina.Ovim se radom posebno izdvaja problem znanstveno teorijske utemeljenosti razvojno-pedagoške službe. Njega se određuje kao jednog od ključnih uzroka širine problema u kojima se razvojno-pedagoška služba danas nalazi.Istovremeno, naznačuju se smjerokazi promjena koji mogu dovesti do re- afirmacije razvojno-pedagoške službe kao bitnog čimbenika promicanja kvalitete cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja
Kvaliteta, predškolski odgoj, razvojna služba
nije evidentirano
engleski
Renewed recognition of counseling as condition of quality in pre-school education
nije evidentirano
Quality, preschool education, counseling
nije evidentirano
Podaci o prilogu
180-188.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastavnik kao čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
1999.
953-6104-15-6