Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840837

Multimedija - imperativ suvremenoga obrazovanja


Jankić, Maja
Multimedija - imperativ suvremenoga obrazovanja 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Naslov
Multimedija - imperativ suvremenoga obrazovanja
(Multimedia - the imperative of modern education)

Autori
Jankić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
13.7.

Godina
2016

Stranica
47

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
Cjeloživotno usavršavanje; medij; mutimedij; suvremena nastava
(Life – long learning; media; multimedia; modern education)

Sažetak
Sveprisutnost informacijske i komunikacijske tehnologije danas je u stalnom porastu pa se tako i današnje generacije razlikuju od prethodnih zbog drugačijeg načina življenja i dostupnosti informacija. Iz tih se razloga i obrazovanje treba mijenjati i prilagođavati potrebama učenika. Nužne su promjene, udaljavanje od slušalačko – sjedilačke i predavačke nastave, ali i drugačiji pogled na upotrebu medija u nastavi. Time dolazimo do suvremene nastave i korištenja multimedija kako bi nastava bila što kvalitetnija, zanimljivija, učinkovita, a najbitnije, dovela do boljih rezultata. Jedna od odrednica suvremenosti nastave je svakako i upotreba različitih vrsta medija koji su u današnje vrijeme neizostavni „alat“ prosvjetarskoga posla. U radu se istražuju stavovi učitelja i učenika o važnosti i nužnosti upotrebe različitih vrsta medija u nastavi. Rezultati istraživanja pokazuju značaj uporabe multimedija u poticanju različitih sposobnosti, vještina, navika i stavova učenika, a također i stavove učitelja na istu temu. Time bi se trebalo potaknuti učitelje na razmišljanje o stručnim usavršavanjima osobito na ovom području te uvođenje novih i zanimljivih strategija i metoda rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek