Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa (CROSBI ID 407378)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Albert, Ana
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa
Važnost kreativnosti je jedno od ključnih obilježja suvremene nastave. U kreativnoj nastavi učenici se oslobađaju straha, potiču divergentno mišljenje, prevladavaju ugodne emocije, suradnički oblik rada i izlaze iz okvira tradicionalne nastave te je zbog toga Važno koristiti kreativne aktivnosti u svim etapama nastavnog procesa. Cilj rada je ispitati mišljenje učitelja o kreativnosti te koriste li učitelji razredne nastave kreativne tehnike u nastavnim etapama te u kojim nastavnim etapama ju koriste. Također je cilj rada bio kod učenika utvrditi osnovne karakteristike kreativnosti putem testa kreativnosti u kojemu smo istraživali elemente kreativnosti (elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost) prema kojima smo mogli procijeniti jesu li i u kojoj mjeri učenici kreativni. Ove karakteristike su izabrane kako bi dobili što točniju sliku razvoja kreativnosti kod osnovnoškolske djece. Istraživanje je bilo provedeno na uzorku od 70 učenika trećih i četvrtih razreda te intervju s osmero učitelja razredne nastave. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati iz kojih je vidljivo da učitelji potiču kreativnost u svim nastavnim etapama koristeći brojne kreativne metode, ali je i vidljiv visok stupanj učeničke fluentnosti, originalnosti i elaborativnosti te niži stupanj humora.
elaborativnost; fluentnost; humor; kreativnost; nastavne etape; originalnost
nije evidentirano
engleski
Encouraging creativity in the phases of the teaching process
nije evidentirano
creativity; originality; fluency; humor; elaborateness; parts of class
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
13.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek