Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa (CROSBI ID 407378)

Ocjenski rad | diplomski rad

Albert, Ana Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa / Dubovicki, Snježana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Albert, Ana

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa

Važnost kreativnosti je jedno od ključnih obilježja suvremene nastave. U kreativnoj nastavi učenici se oslobađaju straha, potiču divergentno mišljenje, prevladavaju ugodne emocije, suradnički oblik rada i izlaze iz okvira tradicionalne nastave te je zbog toga Važno koristiti kreativne aktivnosti u svim etapama nastavnog procesa. Cilj rada je ispitati mišljenje učitelja o kreativnosti te koriste li učitelji razredne nastave kreativne tehnike u nastavnim etapama te u kojim nastavnim etapama ju koriste. Također je cilj rada bio kod učenika utvrditi osnovne karakteristike kreativnosti putem testa kreativnosti u kojemu smo istraživali elemente kreativnosti (elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost) prema kojima smo mogli procijeniti jesu li i u kojoj mjeri učenici kreativni. Ove karakteristike su izabrane kako bi dobili što točniju sliku razvoja kreativnosti kod osnovnoškolske djece. Istraživanje je bilo provedeno na uzorku od 70 učenika trećih i četvrtih razreda te intervju s osmero učitelja razredne nastave. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati iz kojih je vidljivo da učitelji potiču kreativnost u svim nastavnim etapama koristeći brojne kreativne metode, ali je i vidljiv visok stupanj učeničke fluentnosti, originalnosti i elaborativnosti te niži stupanj humora.

elaborativnost; fluentnost; humor; kreativnost; nastavne etape; originalnost

nije evidentirano

engleski

Encouraging creativity in the phases of the teaching process

nije evidentirano

creativity; originality; fluency; humor; elaborateness; parts of class

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

13.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija