Promjene u obrazovanju odgajatelja temeljene na vrjednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad (CROSBI ID 57047)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Promjene u obrazovanju odgajatelja temeljene na vrjednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad
U radu se govori o složenom odnosu kvalitete obrazovanja kao pretpostavke uspješnog rada i djelotvornosti obrazovanja kao njegove premise. Stoga teorija predškolskog odgoja pronalazi svoj znanstveni interes u stalnom preispitivanju djelotvornosti aktualnih koncepcija, modela i programa obrazovanja odgajatelja. Vrednovanje efekata obrazovanja odgajatelja u cilju unošenja promjena, u ovom se radu temelji na objektivnom procjenjivanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad u uvjetima suvremenog predškolskog odgoja.
Odgojitelj-početnik, promjene, evaluacija procesa
nije evidentirano
engleski
Changes in educattor's schooling based on evaluation process of introduction of educational beginners into educational work
nije evidentirano
Educational beginners, changes, evaluation process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
92-103.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vrjednovanje obrazovnog procesa
Peko, A., Vodopija, I.
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1996.
953-96006-0-9