Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja (CROSBI ID 232389)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja
U radu se propituje kvaliteta dosega razvojno- pedagoške službe u predškolskom odgoju u kontekstu njene evidentne krize djelovanja. Autorica upućuje na moguće probleme , označavajući ih kao generatore nezadovoljavajuće ocjene postojećeg stanja. Primarnim smatra problem nekonzistentnosti teorijskih konstrukata na kojima se utemeljuje dviju komplementarnih djelatnosti.Suvremena teorija i praksa predškolskog odgoja razvila je u posljednjem desetljeću novu viziju djetinjstva u institucionalnom odgojnom kontekstu utemeljujući svoju djelatnost u okvire novog filozofsko-teorijskog konstrukta: konstruktivističke paradigme ili-ili socijalno- interakcijske paradigme. Razvojno-pedagoška služba istodobno je zadržala svoj teorijski konstrukt u okviru pozitivističke, normativne filozofije. Na taj način se način stvorila inverzna situacija diskontinuiteta u pojavama koje razvijaju osobitost odnosa u smislu da je djelatnost čija je zadaća anticipacija razvoja u svom razvoju evidentno stagnirala.
razvojno-pedagoška služba ; nova paradigma ; predškolski odgoj
nije evidentirano
engleski
Developmental pedagogical services in the context of the new paradigm of preschool education
nije evidentirano
development pedagogical services ; new paradigm ; preschool education
nije evidentirano