Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja (CROSBI ID 232389)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krstović, Jasna Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 142 (2011), 24-34

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja

U radu se propituje kvaliteta dosega razvojno- pedagoške službe u predškolskom odgoju u kontekstu njene evidentne krize djelovanja. Autorica upućuje na moguće probleme , označavajući ih kao generatore nezadovoljavajuće ocjene postojećeg stanja. Primarnim smatra problem nekonzistentnosti teorijskih konstrukata na kojima se utemeljuje dviju komplementarnih djelatnosti.Suvremena teorija i praksa predškolskog odgoja razvila je u posljednjem desetljeću novu viziju djetinjstva u institucionalnom odgojnom kontekstu utemeljujući svoju djelatnost u okvire novog filozofsko-teorijskog konstrukta: konstruktivističke paradigme ili-ili socijalno- interakcijske paradigme. Razvojno-pedagoška služba istodobno je zadržala svoj teorijski konstrukt u okviru pozitivističke, normativne filozofije. Na taj način se način stvorila inverzna situacija diskontinuiteta u pojavama koje razvijaju osobitost odnosa u smislu da je djelatnost čija je zadaća anticipacija razvoja u svom razvoju evidentno stagnirala.

razvojno-pedagoška služba ; nova paradigma ; predškolski odgoj

nije evidentirano

engleski

Developmental pedagogical services in the context of the new paradigm of preschool education

nije evidentirano

development pedagogical services ; new paradigm ; preschool education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142

2011.

24-34

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija