Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić (CROSBI ID 640601)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić // Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova / Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018. str. 427-438

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija

hrvatski

Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić

Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze tim više na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da “Priče iz davnineˮ Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu analitičkim iščitavanjem tipologizirati. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskom kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.

odgojni pristup književnosti ; pedagoški usmjereno čitanje ; sustav vrijednosti

Abstract: With regard to our lifestyles in the time of a progressive societal demoralization and basic values’ atrophy, pedagogically- oriented readings are increasingly cementing a prolific research foundation. The paper starts from a hypothesis that Ivana Brlić-Mažuranić’s Croatian Tales of Long Ago formulate and determine essential educational orientations that would be subsequently typologized in the paper by virtue of an analytical perusal. Typologized in a vale-based hierarchy, the analysis of educational values in the observed literary work will provide for a better and clearer insight in an educational approach to the literature while simultaneously facilitating an additional, broader introspection in an educational approach in the Croatian cultural context, as well as in the authoress’ value system.

engleski

Educational Values in Ivana Brlić-Mažuranić’s Croatian Tales of Long Ago

nije evidentirano

an educational approach to the literature ; pedagogically-oriented reading ; value system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

427-438.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova

Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada

Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti

978-953-57604-3-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti