Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Storm in a teacup or five to twelve? What to do with civic education in Croatian schools? (CROSBI ID 640593)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ćulum, Bojana ; Kovačić, Marko Storm in a teacup or five to twelve? What to do with civic education in Croatian schools?. 2016. str. ---

Podaci o odgovornosti

Ćulum, Bojana ; Kovačić, Marko

engleski

Storm in a teacup or five to twelve? What to do with civic education in Croatian schools?

Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo sve intenzivnije javne rasprave o stanju političke kompetencije mladih i perspektivi uvođenja kvalitetnijeg sadržaja u formalno obrazovanje koji bi razvijao znanja, vještine i stavove nužne za djelotvorniji život u zajednici. Polazeći od nalaza empirijskog istraživanja političke pismenosti maturanata provedenog na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1146 učenika završnih razreda srednjih škola tijekom travnja i svibnja 2015.g., autori u tekstu kontekstualiziraju i konceptualiziraju političke kompetencije mladih te, uvidom u različite podtipove i modele građanskog odgoja i obrazovanja u različitim sustavima, nude najadekvatniji model za specifičnost hrvatskog konteksta. Rad se sastoji od tri dimenzije. U prvoj autori analiziraju političku kompetenciju mladih, uzimajući u obzir njihova politička znanja, političku informiranost i stavove. Druga dimenzija rada uključuje analizu različkih modela i pojava građanskog odgoja i obrazovanja u okviru formalnog i neformalnog obrazovanja s ciljem pronalaska adekvatnog modela odgoja i obrazovanja za demokratsko građanstvo za mlade u Hrvatskoj. Posljednja dimenzija rada fokusira se na identifikaciju segmenata aktualnog odgojno-obrazovnog sustava i društvenog konteksta koji bi mogli posluži kao poticajno okruženje za implementaciju najdjelotvornijih modela iz druge dimenzije. Drugim riječima, rad analizira postojeće kapacitete i perspektive sustava te nudi preporuke kako najbolje iskoristiiste da bi adekvatno targetirali specifičnost političke kompetencije mladih koji su dio tog sustava.

youth ; civic education ; civic competence ; civil society ; education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Dani obrazovne znanosti: obrazovne promjene: izazovi i očekivanja

predavanje

20.10.2016-21.10.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Politologija, Pedagogija