Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modni blogovi kao vizualna komunikacija (CROSBI ID 407229)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Čivljak, Ana Modni blogovi kao vizualna komunikacija / Purgar, Krešimir (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Čivljak, Ana

Purgar, Krešimir

hrvatski

Modni blogovi kao vizualna komunikacija

Modno-industrijski blogovi koji prenose modne događaje za cilj imaju steći popularnost u modnim krugovima kako bi njihovi vlasnici imali pristup luksuznim modnim događajima. Street style blogovi koji uglavnom prenose sliku s ulica metropola pokušavaju pridobiti što veću publiku no osobna popularnost blogera im nije primarni cilj. Takvi blogovi privlače publiku tj. „obične ljude“ samim time što se oni pojavljuju na tim blogovima. Blogovi narcisuss tipa imaju cilj pokazati autora i njegov stil. Autor je u prvom planu svakog posta. Budući da je prevelik broj blogera na mreži, ljudi više ne mogu ni prepoznati dobre blogove s kvalitetnim sadržajem. Važnost blogova ovisi o tome koliko će posjetitelji, od obične publike do stručne javnosti dati važnosti blogerima. Nekada će uspješnost modne revije ovisiti o kritici modnog blogera, što i ne mora biti relevantno mišljenje jer tko kaže da baš ta osoba ima smisla za modu. Većina modnih blogera je nestručna u tome čime se bavi, pa ih visoko obrazovani dizajneri neće shvaćati ozbiljno, ali ako su u dobrim odnosima iskoristit će ih za promociju svog branda. Sam blog je brand za sebe i prema njemu se tako treba odnositi, promovirati ga i pretvarati u prihod. Modni blogovi narcisoidnog tipa su tu da bi zadovoljili osobnu potrebu osobe koja ih uređuje, a to je da su oni u prvom planu i da ljudi gledaju i slušaju njih. U tom slučaju modni bloger je model i kritičar i publicist, a u nekim slučajevima čak i dizajner. Takav blog je nešto između autobiografije i dnevnika. Modni blogovi su postavili potpuno novu hijerarhiju u modi gdje više nisu bitne ni godine niti iskustvo, nego broj pratitelja i uspjeh i njihovu privlačenju.

profesionalni blog; modno-industrijski blog; street-style blog; narcissus blog

nije evidentirano

engleski

Fashion Blogs as Visual Communication

nije evidentirano

professional blog; fashionindustrias blog; street-style blog; narcissus blog

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija