Financijsko planiranje u trgovini (CROSBI ID 232269)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Financijsko planiranje u trgovini
Trgovci nerijetko zanemaruju planiranje i potiskuju rezultate planiranja, a posebno kada osjete da na tržištu vladaju brze promjene u kojima je teško prognozirati. U ovome članku ponudit će se neki prijedlozi trgovcima i trgovinskom menadžmentu koji mogu biti korisni u financijskom planiranju koristeći pokazatelj povrata na imovinu (ROA) koji uključuje na ravnomjeran način dva smjera performansi, a to su profitabilnost i produktivnost imovine. U nastavku se nalaze i neki praktični primjeri projekcija korisni za maloprodaju. Glavni cilj trgovinskog menadžmenta mora biti profitabilnost, a glavni cilj marketinške strategije trgovca je stvoriti što bolje iskustvo kod kupca i tako prodati što više robe i usluga. Često se govori o tome kako kupci trebaju biti menadžmentu na prvome mjestu jer oni stvarani prihode. Performanse trgovca ovise o tome koliko je sposoban na dulji rok stvarati rezidualni prihod od poslovanja (neto dobit umanjena za trošak kapitala). Trgovac koji želi ostati businessu, izgrađivati brend i biti prepoznatljiv, povećavati prodaju i profitabilnost mora sebi postaviti određene financijske ciljeve koje treba slijediti kako bi pomoću njih lakše ostvario svoja nastojanja. Važno je da trgovac postavi ciljeve na pravi način.
financijski ciljevi ; povrat na imovinu (ROA) ; planiranje, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Financial planning in retail trade
nije evidentirano
financial goals ; ROA ; planning, retail
nije evidentirano