Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti (CROSBI ID 640350)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurdana, Vjekoslava ; Kadum Bošnjak, Sandra Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education. Knjiga sažetaka/ Book of abstracts. / Gazdić-Alerić, T. ; Rijavec, M. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 62-62

Podaci o odgovornosti

Jurdana, Vjekoslava ; Kadum Bošnjak, Sandra

hrvatski

Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti

Cilj je izvannastavnih aktivnosti pružiti svakom učeniku slobodu kreiranja odgojno- obrazovnog rada kako bi ga potaknuli za rad izvan redovite nastave te poticali njegovu kreativnost. Stvaralaštvo je fenomen koji se sve više istražuje. Ovaj rad prikazuje problematku vođenja izvannastavnih jezičnih aktivnosti, a osobit je fokus usmjeren na nastavnika-voditelja.

izvannastavne aktivnosti ; jezik-govor ; nastava ; učenje

nije evidentirano

engleski

The role of the teacher - leader of extracurricular language acitivities

nije evidentirano

extracurricular activities ; language-speech ; student ; teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

62-62.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education. Knjiga sažetaka/ Book of abstracts.

Gazdić-Alerić, T. ; Rijavec, M.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-77-9

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education.

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija