Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha (CROSBI ID 640332)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Brdovčak, Barbara ; Matijaš, Marijana ; Nakić Radoš, Sandra Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 51-51

Podaci o odgovornosti

Brdovčak, Barbara ; Matijaš, Marijana ; Nakić Radoš, Sandra

hrvatski

Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha

Školsko okruženje predstavlja prostor za doživljavanje širokog raspona učeničkih emocija koje su povezane s različitim obrazovnim ishodima. Jedna od teorija koja objašnjava nastanak i razvoj emocija u obrazovnom kontekstu je Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća. Prema toj teoriji, subjektivne procjene kontrole i vrijednosti ishoda i postignuća dovode do razvoja različitih emocija, koje onda posljedično djeluju na akademski uspjeh. U ovom istraživanju cilj je bio ispitati povezanost subjektivne kontrole, koja je ispitana vjerovanjem o kontroli nad učenjem, i subjektivne vrijednosti, koja je ispitana vrijednošću zadatka, s pozitivnim i negativnim akademskim emocijama vezanim uz učenje i akademskim uspjehom. Provedeno je jednokratno korelacijsko istraživanje na studentima psihologije i sociologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Sudionici su ispunili Upitnik emocija postignuća, točnije Ljestvicu emocija povezanih s učenjem, Ljestvicu vrijednosti zadatka i Ljestvicu vjerovanja o kontroli nad učenjem iz Upitnika motivacijskih strategija učenja te upitnik općih podataka s dodatnim pitanjem o akademskom uspjehu. Rezultati su pokazali da su pozitivne akademske emocije statistički značajno umjereno pozitivno povezane s akademskim uspjehom, dok su negativne emocije statistički značajno umjereno negativno povezane s akademskih uspjehom. Uz to, utvrđena je povezanost između ostalih ispitivanih varijabli. Dobiveni rezultati interpretirani su u skladu s teorijskim postavkama i pokazuju praktične implikacije o važnosti emocija u obrazovnom kontekstu.

Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća ; akademske emocije ; subjektivna kontrola ; subjektivna vrijednost ; akademski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between achievement emotions, subjective control, value of learning, and academic achievement

nije evidentirano

control-value theory ; achievement emotions ; subjective control ; subjective value ; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-51.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts

Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-13-4

Podaci o skupu

Međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" (11 ; 2916)

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice