Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet (CROSBI ID 407082)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vinković, Silvija Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet / Purgar, Krešimir (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Vinković, Silvija

Purgar, Krešimir

hrvatski

Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet

Ovaj rad bavi se istraživanjem mode i medija, te njihovim utjecajem na stvaranje novih modnih trendova. Cilj je objasniti modu kao kulturološki i društveni fenomen suvremenog potrošačkog društva današnjice, te prikazati na koji način nastaju modni trendovi i diktati, te kako suvremeni mediji - poput televizije i tiska i interneta - prenose suvremenu modu publici potrošačima, odnosno na koji način sudjeluju u stvaranju modnih trendova. Premda ih direktno ne stvaraju, suvremeni mediji sudjeluju u kreiranju utjecaja što ga neki modni stil ili pokret ima na konzumente. Uz televiziju i novine, moć Interneta i društvenih mreža ima snažan utjecaj na popularnu kulturu i suvremeno društvo. U radu se spominju i modni blogovi koji su uspjeli napraviti revoluciju u modnoj industriji. Isto tako, najveći modni časopisi kao što su Vouge, Harper's Bazaar ili Elle pokrenuli su objavljivanje većine svojih tiskanih izdanja putem interneta, pa je na taj način svaka njihova informacija dostupna svim korisnicima interneta doslovno jednim klikom miša. Instagram i Facebook također su postali mjesta gdje se moda implementira putem profila osoba koje imaju utjecaja u suvremenoj modi, i to preko velikih modnih kuća poput Chanela i Burberryja, pa do modnih blogera i časopisa. Na početku rada navode se modne teorije koje su važne jer se na njima temelji svekoliko poimanje mode. U drugom dijelu rada razmatra se definiranje medija i njihova uloga u kreiranju društvene stvarnosti. Naposljetku, dotiče se i medija koji se specifično bave modom, od mode kroz televizijske modne revije pa do interneta i modnih blogova.

moda; televizija; internet; magazini; modni trendovi

nije evidentirano

engleski

Fashion as Communication Through Visual Media: TV and Internet

nije evidentirano

fashion; television; internet; magazines; fashion trends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

13.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija