Prednosti strategije upravljanja odnosom s kupcima (CROSBI ID 232158)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vučemilović, Vesna
hrvatski
Prednosti strategije upravljanja odnosom s kupcima
Stalne promjene na tržištu uvjetuju promjene u marketing strategijama koje poduzeća usvajaju i primjenjuju. Upravljanje odnosom s kupcima ili korisnicima, jedna je od strategija koje se primjenjuju kako bi se povećala lojalnost postojećih kupaca kroz zadovoljenje njihovih potreba. U tu svrhu se putem sofisticiranih tehnoloških rješenja objedinjuju svi podaci o kupcima na jednom mjestu te se na temelju tih podataka rade analize s ciljem boljeg zadovoljenja potreba kupaca. Kako se radi o velikim ulaganjima treba dobro procijeniti koliko je takva strategija prikladna za djelatnost poduzeća. Osim toga, ako se poduzeće odluči za primjenu i uvođenje strategije upravljanja odnosa s kupcima, treba voditi računa o privatnosti kupaca kako se ne bi polučili negativni efekti. Upravljanje odnosom s kupcima treba biti dio cjelokupnog upravljanja kvalitetom na svim razinama u poduzeću kako organizacijskim tako i upravljačkim. Ukoliko svi zaposleni ne usvoje nove načine razmišljanja i djelovanja, teško se može uspješno implementirati upravljanje odnosom s kupcima. Jedno od prvih poduzeća koje je uspješno uvelo CRM (Customer Relationship Management) u Hrvatskoj je tadašnji Hrvatski Telekom d.d. (danas T-com). Na njihovom primjeru ćemo pokazati prednosti ove strategije.
upravljanje ; kupci ; CRM ; marketing strategije
nije evidentirano
engleski
Customer relationship management strategy advantages
nije evidentirano
management ; customers ; CRM ; marketing strategies
nije evidentirano