Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prednosti strategije upravljanja odnosom s kupcima (CROSBI ID 232158)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vučemilović, Vesna Prednosti strategije upravljanja odnosom s kupcima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2 (2015), 3/4; 119-125

Podaci o odgovornosti

Vučemilović, Vesna

hrvatski

Prednosti strategije upravljanja odnosom s kupcima

Stalne promjene na tržištu uvjetuju promjene u marketing strategijama koje poduzeća usvajaju i primjenjuju. Upravljanje odnosom s kupcima ili korisnicima, jedna je od strategija koje se primjenjuju kako bi se povećala lojalnost postojećih kupaca kroz zadovoljenje njihovih potreba. U tu svrhu se putem sofisticiranih tehnoloških rješenja objedinjuju svi podaci o kupcima na jednom mjestu te se na temelju tih podataka rade analize s ciljem boljeg zadovoljenja potreba kupaca. Kako se radi o velikim ulaganjima treba dobro procijeniti koliko je takva strategija prikladna za djelatnost poduzeća. Osim toga, ako se poduzeće odluči za primjenu i uvođenje strategije upravljanja odnosa s kupcima, treba voditi računa o privatnosti kupaca kako se ne bi polučili negativni efekti. Upravljanje odnosom s kupcima treba biti dio cjelokupnog upravljanja kvalitetom na svim razinama u poduzeću kako organizacijskim tako i upravljačkim. Ukoliko svi zaposleni ne usvoje nove načine razmišljanja i djelovanja, teško se može uspješno implementirati upravljanje odnosom s kupcima. Jedno od prvih poduzeća koje je uspješno uvelo CRM (Customer Relationship Management) u Hrvatskoj je tadašnji Hrvatski Telekom d.d. (danas T-com). Na njihovom primjeru ćemo pokazati prednosti ove strategije.

upravljanje ; kupci ; CRM ; marketing strategije

nije evidentirano

engleski

Customer relationship management strategy advantages

nije evidentirano

management ; customers ; CRM ; marketing strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (3/4)

2015.

119-125

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Ekonomija