Promjene u promocijskom mix-u promjenom organizacijske strukture na primjeru Divizije za ciglu i crijep Nexe Grupe (CROSBI ID 232157)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vučemilović, Vesna
hrvatski
Promjene u promocijskom mix-u promjenom organizacijske strukture na primjeru Divizije za ciglu i crijep Nexe Grupe
Komunikacija s potrošačima i širom društvenom zajednicom se uspostavlja kroz skup aktivnosti koje objedinjava promocijski mix a dijelimo ih na oglašavanje, unapređenje prodaje, publicitet, odnose s javnošću i osobnu prodaju. Svrha ovog rada je ukazati na promjene koje donosi novi organizacijski model, u ovom slučaju divizijska organizacija, pri definiranju promocijskog mix-a na primjeru pet tvrtki u tri različite države koje se bave proizvodnjom cigle i crijepa. Teorijski dio se bavi pojmovnim određenjem promocijskog mix-a te sastavnih dijelova istog. Praktični dio rada se odnosi na diviziju za ciglu i crijep Nexe Grupe i specifičnosti uslijed usvajanja nove organizacije koje određuju način na koji se definiraju aktivnosti vezane uz sastavnice promocijskog mix-a. U radu se naglašavaju važnosti novog organizacijskog modela pri kreiranju kako ukupne komunikacijske strategije tako i pojedinačnih elemenata promocijskog mix- a.
promocijski miks ; divizijska organizacija ; crijep ; cigla
nije evidentirano
engleski
Changes in promotional mix due to changes in organizational structure on Nexe Group example
nije evidentirano
promotional mix ; divisional organization ; tile ; brick
nije evidentirano