Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye (CROSBI ID 232048)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Dijanić, Dorijan ; Bernik, Andrija Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 117-129

Podaci o odgovornosti

Dijanić, Dorijan ; Bernik, Andrija

hrvatski

Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye

Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.

3D računalna grafika ; iscrtavanje ; teksturiranje ; osvjetljenje

nije evidentirano

engleski

Rendering: 3ds Max, Cinema 4d And Maya Comparison

nije evidentirano

3D computer graphics ; rendering ; texturing ; lighting

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2016.

117-129

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti