Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima (CROSBI ID 640014)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurčić, Antonija ; Barić, Branka Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima // Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija / Srećko Brdovčak Mac (ur.). Varaždin: Sveučilište Sjever ; Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Antonija ; Barić, Branka

hrvatski

Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima

Mitovi predstavljaju vjerovanja starih naroda o podrijetlu svijeta, prirodnim pojavama, bogovima, herojima, pojedinim civilizacijama, a najpoznatije su grčka i rimska mitologija. Najčešće nastaju prenošenjem s koljena na koljeno, kao pokušaj određene grupe da ne padne u zaborav. Osim klasičnih mitova, pojavljuju se i sociološki i politički motivi, kao i moderna mitologija prisutna kroz popularne televizijske i filmske serijale (Star Trek, Star Wars, Gospodar prstenova). Mit se smatra i nikada izrečenim govorom, zabranom pojedinca da sam sebe otkrije, a pojedini sociolozi smatraju da je mitologija u osnovi primitivna filozofija. Cilj ovog istraživanja je utvrditi koji „mitovi današnjice“ dominiraju među hrvatskim srednjoškolcima kao tuđem utjecaju i mišljenju najpodložnijeg dijela populacije, koliku važnost „mitovima“ pridaju ispitanici, postoji li razlika s obzirom na spol. Anketni upitnik provest će se na 150 srednjoškolaca zagrebačkih gimnazija i strukovnih škola, od 1. do 4. razreda.

utjecaj medija ; oglašivačka industrija ; medijski mitovi ; tinejdžeri

nije evidentirano

engleski

The Most Widespread Myths of Our Time Among Teenagers

nije evidentirano

influence of the media ; advertising industry ; media myths ; teens

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija

Srećko Brdovčak Mac

Varaždin: Sveučilište Sjever ; Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-56314-6-0

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija

ostalo

22.09.2016-25.09.2016

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Sociologija, Filozofija