Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj (CROSBI ID 640013)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Barić, Branka ; Jurčić, Antonija Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.) (ur.). Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Barić, Branka ; Jurčić, Antonija

hrvatski

Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj

Reklame su sastavni dio ljudskog života, a procijenjena vrijedost oglašavanja na hrvatskim nacionalnim kanalima iznosi između 41 i 50 milijuna kuna. Iako su banke posljednjih godina u Hrvatskoj spominjane u poprilično negativnom društvenom konktekstu, istraživanjem će se pokušati prikazati koje verbalne i neverbalne kodove koriste banke u svojim reklamnim porukama te koliki naglasak stavljaju na kreativnost u komuniciranju reklamnim porukama. Usporednom analizom sadržaja analizirat će se reklamne poruke kojima se na nacionalnim kanalima oglašavaju banke koje posluju u Hrvatskoj. Posebna pozornost obratit će se na pridržavanje Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja kao i korištenje stereotipa.

kreativnost ; reklamna poruka ; kodeks oglašavanja

nije evidentirano

engleski

The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia

nije evidentirano

creativity ; advertising message ; Code of advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Srećko Brdovčak Mac (ur.)

Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-56314-5-3

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji

ostalo

17.09.2015-20.09.2015

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija, Filozofija