Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj (CROSBI ID 640013)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Barić, Branka ; Jurčić, Antonija
hrvatski
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj
Reklame su sastavni dio ljudskog života, a procijenjena vrijedost oglašavanja na hrvatskim nacionalnim kanalima iznosi između 41 i 50 milijuna kuna. Iako su banke posljednjih godina u Hrvatskoj spominjane u poprilično negativnom društvenom konktekstu, istraživanjem će se pokušati prikazati koje verbalne i neverbalne kodove koriste banke u svojim reklamnim porukama te koliki naglasak stavljaju na kreativnost u komuniciranju reklamnim porukama. Usporednom analizom sadržaja analizirat će se reklamne poruke kojima se na nacionalnim kanalima oglašavaju banke koje posluju u Hrvatskoj. Posebna pozornost obratit će se na pridržavanje Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja kao i korištenje stereotipa.
kreativnost ; reklamna poruka ; kodeks oglašavanja
nije evidentirano
engleski
The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia
nije evidentirano
creativity ; advertising message ; Code of advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Srećko Brdovčak Mac (ur.)
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
978-953-56314-5-3
Podaci o skupu
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji
ostalo
17.09.2015-20.09.2015
Cres, Hrvatska