Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837731

Inovativno korištenje InfraRed dizajna na tekstilu u promotivno- izložbene svrhe


Hoić, Ana; Žiljak Vujić, Jana; Matas, Maja
Inovativno korištenje InfraRed dizajna na tekstilu u promotivno- izložbene svrhe // Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Senj, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 837731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativno korištenje InfraRed dizajna na tekstilu u promotivno- izložbene svrhe
(Innovative usage of InfraRed design on textiles for promotional- exhibitional purposes)

Autori
Hoić, Ana ; Žiljak Vujić, Jana ; Matas, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Senj, 07.-10.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Infrared dizajn ; vizualno komuniciranje ; skrivena poruka ; marketinški potencijal ; tisak na uniformi
(Infrared design ; visual communication ; hidden message ; marketing potential ; print on uniforms)

Sažetak
Današnja posvemašna upotreba Infrared nadzornih kamera motivirala je istraživanja novih načina bojanja i tiskanja na tekstilu. U radu se prezentiraju haljine, uniforme i kostimi za kazalište, a izvedeni sa digitalnim tiskom. Oblikovanje je realizirano na takav način da uradci sadrže skrivenu poruku koja se prepoznaje u infracrvenom spektru. Razvili smo područja koja omogućuju ljudima sakrivanje i otkrivanje nevidljivih poruka tj. slike u tekstilu različitih odjevnih predmeta. Osobe nose informaciju koja se nalazi u kostimu a izdvaja se sa IR kamerom. Ovaj način vizualnog komuniciranja nosi marketinški potencijal jer se može koristiti u promotivne svrhe sukladno zadanoj temi. InfraRed dizajniranje tako postaje marketinški alat ili sredstvo u promotivnoj kampanji, promociji ili prezentaciji, i bilo kojem drugom marketinškom događaju (eventu). Motivi na Infrared kostimima su dvostruke slike iz područja lijepe slikarske umjetnosti, grafike s kartografskim planovima te apstraktne računarske grafike, a sve one nose sakrivene poruke pridružene vizualnom sadrzaju. U radu se provodi diskusija o recepturama bojila za postizanje zadanih tonova boja koje se različito odazivaju u vidnom i bliskom infracrvenom spektru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jana Žiljak Gršić (autor)

Avatar Url Maja Matas (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Hoić, Ana; Žiljak Vujić, Jana; Matas, Maja
Inovativno korištenje InfraRed dizajna na tekstilu u promotivno- izložbene svrhe // Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Senj, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Hoić, A., Žiljak Vujić, J. & Matas, M. (2016) Inovativno korištenje InfraRed dizajna na tekstilu u promotivno- izložbene svrhe. U: Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić.
@article{article, year = {2016}, keywords = {Infrared design, visual communication, hidden message, marketing potential, print on uniforms}, title = {Innovative usage of InfraRed design on textiles for promotional- exhibitional purposes}, keyword = {Infrared design, visual communication, hidden message, marketing potential, print on uniforms}, publisherplace = {Senj} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font