Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje zalihama robe i asortimanom u specijaliziranim prodavaonicama (CROSBI ID 406892)

Ocjenski rad | diplomski rad

Budojević, Sanja Upravljanje zalihama robe i asortimanom u specijaliziranim prodavaonicama / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Budojević, Sanja

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje zalihama robe i asortimanom u specijaliziranim prodavaonicama

Glavni cilj pisanja ovog rada je dobiti podrobniji uvid i saznanja o planiranju i upravljanju asortimanom u specijaliziranim prodavaonicama te postavljanju plana zaliha i operativnom praćenju istih. U radu se obrađuje proces upravljanja robom, objašnjavaju se pojmovi robne grupe, kategorije i artikla, te objašnjava način planiranja i upravljanja asortimanom u specijaliziranim prodavaonicama. Također se obrađuje način praćenja zaliha u prodavaonici. U trećem poglavlju se ističu prednosti ostvarivanja partnerstva sa dobavljačima i obrađuje se način opskrbljivanja prodavaonica robom. U istom poglavlju također je objašnjena funkcija distributivnog centra u opskrbi i uz koje tehnologije se ubrzava proces nabave i opskrbe. Empirijsko istraživanje provodi se na studiji slučaja na poslovnom primjeru specijalizirane prodavaonice dm-drogerie markt. U empirijskom dijelu obrađuje se poslovni primjer kako bi se utvrdio postojeći sustav upravljanja zalihama robe i asortimanom, te na koji način bi se taj sustav mogao unaprijediti. Rezultati istraživanja studije slučaja pokazuju da je u poslovnom slučaju asortiman podijeljen na kategorije, podkategorije, krovne marke i artikle. Za upravljanje robnim kategorijama zaduženi su menadžeri kategorije. Oni su također zaduženi za upravljanje prostorom u trgovini. Menadžeri kategorije zajedno slažu pozicije kategorija unutar prodavaonice kako bi kupcima olakšali proces kupovine što na kraju rezultira dolaskom većeg broja kupaca. Još jedan od radnih zadataka menadžera kategorije je pregovaranje s dobavljačima oko količine robe, cijena, pozicije robe u trgovini itd. Pregovori se još uvijek zasnivaju na moći iako bi menadžeri trebali stvoriti partnerski odnos s dobavljačima te surađivati kako bi iskoristili mogućnosti ostvarenja ušteda s ciljem efikasnije, brže i bolje prilagodbe promjenjivim potrebama potrošača.

asortiman; upravljanje kategorijama; upravljanje prostorom; zalihe robe; distribucija

Diplomski studij smjer Trgovina

engleski

INVENTORY MANAGEMENT AND ASSORTMENT IN SPECIALIZED RETAIL STORES

nije evidentirano

assortment; category management; space management; stocks; distribution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

17.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija