Upravljanje lancem specijaliziranih prodavaonica (CROSBI ID 406890)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gjureković, Martin
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje lancem specijaliziranih prodavaonica
Cilj rada predstavlja definiranje temeljnih odrednica važnih za upravljanje lancem specijaliziranih prodavaonica. U radu se analizira utjecaj bitnih odrednica upravljanja na uspjeh poslovanja. Glavne odrednice upravljanja lancem prodavaonica su upravljanje lancem opskrbe, upravljanje asortimanom, formiranje cijena, promocija, upravljanje ljudskim resursima, lokacija prodavaonice, kontrola troškova, upravljanje robom, konkurencija te pružanje usluga. Metodologija korištena u radu obuhvaća korištenje literature poznatih autora, časopisa te baza podataka. Empirijsko istraživanje provedeno je studijom slučaja, odnosno intervjuem. Intervju se sastoji od dvanaest pitanja. Cilj istraživanja je doći do podataka o važnosti temeljnih odrednica upravljanja za menadžment poduzeća. Rezultati pokazuju da menadžment poduzeća ulaže u bitne odrednice upravljanja.
upravljanje; lanac specijaliziranih prodavaonica; opskrbni lanac; cijene; usluge
Diplomski studij smjer Trgovina
engleski
SPECIALIZED STORE CHAIN MANAGEMENT
nije evidentirano
management; chain of specialty stores; supply chain; cost; service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
08.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb