Maloprodajna i veleprodajna struktura u Hrvatskoj (CROSBI ID 406888)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lovrić, Ana
Dunković, Dario
hrvatski
Maloprodajna i veleprodajna struktura u Hrvatskoj
Ovaj rad se bavi definiranjem i klasificiranjem distributivne trgovine te istraživanjem trgovinskih struktura u Hrvatskoj. Bitno je istaknuti važnost distributivne trgovine u gospodarstvu te smjer razvoja maloprodajnih i veleprodajnih poduzeća. Osim toga, važno je spomenuti strategije kojima se trgovinska poduzeća služe kako bi postigle konkurentsku prednost. Prvo je istraženo domaće tržište te vodeći maloprodavači i veleprodavači na hrvatskom tržištu, a zatim je to stanje uspoređeno sa nekim razvijenijim europskim zemljama. Nakon toga predloženo je nekoliko mjera za trgovinski menadžment kojima se nastoji Hrvatsku približiti zemljama zapadne Europe gledajući mjerila uspješnosti trgovinskih struktura na nekom nacionalnom tržištu. Pojam internacionalizacije povezuje domaće tržište i inozemne trgovce koji šire svoje poslovne aktivnosti na druga nacionalna tržišta.
distributivna trgovina; maloprodaja; veleprodaja; internacionalizacija; konkurentska prednost
Diplomski studij smjer Trgovina.
engleski
Retail and wholesale structure in Croatia
nije evidentirano
distributive trades; retail; wholesale; internationalization; competitive advantage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb