Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa (CROSBI ID 406887)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čavlek, Iva Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Čavlek, Iva

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa

Predmet ovog diplomskog rada je upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa. Supermarket kao maloprodajni format ostvaruje najviše prihoda u odnosu na ostale maloprodajne formate i potrošači za svakodnevnu kupovinu i zadovoljenje svojih potreba odabiru upravo supermarket. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Za teorijski dio rada korištene su različite knjige i članci kao sekundarni izvori podataka i to literatura iz područja trgovine, menadžmenta i marketinga. Temeljnu ulogu u uspješnosti upravljanja prodavaonicom ima trgovinski menadžment s jasnim ciljevima i funkcijama na svim razinama u prodavaonici. Sve razine u prodavaonici sinergijski djeluju na rezultate poslovanja prodavaonice, vodeći pritom računa o svim elementima marketinškog miksa kako bi se stvorili prihodi i smanjili svi mogući troškove te na taj način ostvarila profitabilnost prodavaonice, istovremeno zadovoljavajući potrebe kupaca. Empirijskim istraživanjem istražena su obilježja upravljanja supermarketom SPAR, te je ono provedeno putem istraživačkog intervjua s poslovodstvom prodavaonice koje daje uvid u sastavnice upravljačkog modela supermarketa na primjeru SPAR-a. Intervju je proveden na samoj lokaciji, odnosno u supermarketu SPAR. Na temelju provedenog intervjua u svrhu empirijskog istraživanja, podaci o udjelu koje poduzeće SPAR ima na hrvatskom tržištu te prema zabilježenom rastu prihoda u 2015. godini, može se zaključiti da poduzeće na razini svojih supermarketa ima dobru poslovnu koncepciju koja se sastoji se u određivanju potreba i želja ciljanih kupaca te zadovoljenju njihovih potreba, te praćenju konkurencije i povećanju vlastite konkurentnosti. Svojom marketinškom strategijom poduzeće SPAR dopire do kupaca te ih svojim marketinškim aktivnostima potiče na kupnju, pružajući informacije o cjelokupnoj ponudi te prihvatljivim cijenama za kupce.

supermarket; trgovinski menadžment; marketinški miks; profitabilnost prodavaonice

Diplomski studij smjer Trgovina

engleski

STORE MANAGEMENT ON CASE OF SUPERMARKET FORMAT

nije evidentirano

supermarket; trade management; resources; marketing mix; profitability of store

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

21.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija