Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova (CROSBI ID 406883)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Anušić, Marko
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova
Predmet istraţivanja ovog rada je percepcija kupaca o vaţnosti elemenata marketinškog spleta u maloprodaji rezervnih dijelova. Marketinške odluke u maloprodaji obuhvaćaju: odluke o ciljnom trţištu, o asortimanu proizvoda i njegovoj nabavi, usluzi i ambijentu prodavaonice, cijeni proizvoda, promociji te odluke o lokaciji. Komuniciranje izmeĊu prodavaĉa i kupaca u maloprodajama podrazumijeva kontinuiranu aktivnost prije, za vrijeme i poslije kupnje, istodobno u oba smjera. Trendovi u maloprodaji Republike Hrvatske mogu se okarakterizirati: povećanjem konkurencije, velikim brojem proizvoda koji imaju kraći ţivotni vijek te sve zahtijevnijim kupcima. Samo u takvim okolnostima moţe se potrošaĉima nuditi ono što oni ţele, poštovati njihove zahtjeve, sugestije i preporuke, te stvarati osjećaj zajedniĉkog poštovanja kako bi svi sudionici imali osjećaj zadovoljstva, koristi i dobitka, kako bi svaki pojedinaĉno bio zadovoljan dobivši ono što oĉekuje. Maloprodaje moraju ĉiniti više od pukog punjenja polica proizvodima, moraju uĉiniti raspoloţivima traţene proizvode, napraviti stimulirajuću okolinu za kupnju i razviti marketinške strategije koje će povećati posjet maloprodajama. Provedenim primarnim istraţivanjem utvrĊeno je da je ispitanicima (kupcima) lokacija presudan element marketinškog spleta u odlasku u maloprodajni lanac zbog male udaljenosti.
maloprodaja; marketinške odluke u maloprodaji; kupci; rezervni dijelovi
Diplomski studij smjer Trgovina
engleski
OPERATION MANAGEMENT IN SPARE PARTS RETAIL
nije evidentirano
retail; marketing decisions in retail; customers; spare parts
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb