Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova (CROSBI ID 406883)

Ocjenski rad | diplomski rad

Anušić, Marko Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Anušić, Marko

Dunković, Dario

hrvatski

Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova

Predmet istraţivanja ovog rada je percepcija kupaca o vaţnosti elemenata marketinškog spleta u maloprodaji rezervnih dijelova. Marketinške odluke u maloprodaji obuhvaćaju: odluke o ciljnom trţištu, o asortimanu proizvoda i njegovoj nabavi, usluzi i ambijentu prodavaonice, cijeni proizvoda, promociji te odluke o lokaciji. Komuniciranje izmeĊu prodavaĉa i kupaca u maloprodajama podrazumijeva kontinuiranu aktivnost prije, za vrijeme i poslije kupnje, istodobno u oba smjera. Trendovi u maloprodaji Republike Hrvatske mogu se okarakterizirati: povećanjem konkurencije, velikim brojem proizvoda koji imaju kraći ţivotni vijek te sve zahtijevnijim kupcima. Samo u takvim okolnostima moţe se potrošaĉima nuditi ono što oni ţele, poštovati njihove zahtjeve, sugestije i preporuke, te stvarati osjećaj zajedniĉkog poštovanja kako bi svi sudionici imali osjećaj zadovoljstva, koristi i dobitka, kako bi svaki pojedinaĉno bio zadovoljan dobivši ono što oĉekuje. Maloprodaje moraju ĉiniti više od pukog punjenja polica proizvodima, moraju uĉiniti raspoloţivima traţene proizvode, napraviti stimulirajuću okolinu za kupnju i razviti marketinške strategije koje će povećati posjet maloprodajama. Provedenim primarnim istraţivanjem utvrĊeno je da je ispitanicima (kupcima) lokacija presudan element marketinškog spleta u odlasku u maloprodajni lanac zbog male udaljenosti.

maloprodaja; marketinške odluke u maloprodaji; kupci; rezervni dijelovi

Diplomski studij smjer Trgovina

engleski

OPERATION MANAGEMENT IN SPARE PARTS RETAIL

nije evidentirano

retail; marketing decisions in retail; customers; spare parts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

21.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija