Etnocentrizam kupaca i utjecaj na lojalnost u maloprodaji (CROSBI ID 406881)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Kristina
Dunković, Dario
hrvatski
Etnocentrizam kupaca i utjecaj na lojalnost u maloprodaji
Tema rada jestutjecaj potrošačkog etnocentrizma na stvaranje lojalnosti kupaca prema trgovcu. Cilj rada je teoretski obrazložiti kako trgovci mogu izgrađivati lojalnost kupaca putem usklađivanja robnog asortimana sa potrebama koje proizlaze iz njihove sklonosti potrošačkom etnocentrizmu. Elaboracija vodi do propozicije da asortiman koji se sastoji poglavito od domaćih proizvoda dugorčno stvara lojalnost kod etnocentrističkih kupaca. Zbog složenosti istraživačkog pitanja empirijsko istraživanje će se svesti na jedan dio gore navedenog cilja a to je ispitivanje pouzdanosti mjerenja potrošačkog etnocentrizma putem Consumer Ethnocentrism Tendency (CET) ljestvicom. Empirijsko istraživanje je provedeno putem interneta u obliku ankete. Konstrukt se sastoji od 17 blisko povezanih izjava, koje ispitanik ocjenjuje prema vlastitom stavu na Likertovoj skali od 1 (= uopće se ne slažem) do 5 (= potpuno se slažem). Faktorska analiza potvrđuje prikladnost i pouzdanost CETSCALE kao instrumenta mjerenja potrošačkog etnocentrizma. Dobiveni rezultat jest jedan faktor koji se zove potrošački etnocentrizam.
potrošački etnocentrizam; lojalnost kupaca; asortiman proizvoda; CETSCALE
Diplomski studij smjer Trgovina
engleski
CONSUMER ETHNOCENTRISM AND ITS EFFECT ON CUSTOMER LOYALTY IN RETAIL
nije evidentirano
Consumer ethnocentrism; consumer loyalty; product range; CETSCALE
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb