Lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji namirnica (CROSBI ID 406880)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lazić, Luka
Dunković, Dario
hrvatski
Lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji namirnica
U ovom radu analizira se lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji. Razlog odabira ove teme vezan je za moj osobni afinitet i želju da jednog dana karijeru gradim upravo u području upravljanja maloprodajom. U suvremenom poslovanju kupac je glavna i nužna karika u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Bez kupaca maloprodaja gubi svoju funkciju. Ovim radom se dokazuje da je za maloprodavače važnije ulagati u postojeće kupce jer njih već poznaju te oni već stvaraju vrijednost za maloprodavača. Upravo lojalnost kupaca u suvremenoj maloprodaji je temelj svih strategije, što znači da više nije pitanje kako privući novog kupca, nego kako zadržati postojećeg kupca. Razvoj tehnologije omogućio je maloprodaji da kupcima pruža usluge putem više prodajnih kanala. Od 2000. godine sve više su u porastu razni oblici internetske i mobilne prodaje pa se upravo ti kanali danas pozicioniraju kao glavni oponenti klasičnom obliku maloprodaje. Ovim radom se upravo dokazuje kroz empirijsko istraživanje koji oblici multikanalne maloprodaje zadovoljavaju suvremenog kupca u Hrvatskoj te što bi maloprodavači trebali još poboljšati kako bi zadržali povjerenje svojih kupaca.
lojalnost kupaca; maloprodaja; multikanalna maloprodaja; on-line; CRM
Diplomski studij smjer Trgovina
engleski
CUSTOMER LOYALTY IN A MULTI-CHANNEL RETAIL
nije evidentirano
customer loyalty; retail; multichannel retail; on-line; CRM
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb