Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji namirnica (CROSBI ID 406880)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lazić, Luka Lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji namirnica / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Lazić, Luka

Dunković, Dario

hrvatski

Lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji namirnica

U ovom radu analizira se lojalnost kupaca u multikanalnoj maloprodaji. Razlog odabira ove teme vezan je za moj osobni afinitet i želju da jednog dana karijeru gradim upravo u području upravljanja maloprodajom. U suvremenom poslovanju kupac je glavna i nužna karika u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Bez kupaca maloprodaja gubi svoju funkciju. Ovim radom se dokazuje da je za maloprodavače važnije ulagati u postojeće kupce jer njih već poznaju te oni već stvaraju vrijednost za maloprodavača. Upravo lojalnost kupaca u suvremenoj maloprodaji je temelj svih strategije, što znači da više nije pitanje kako privući novog kupca, nego kako zadržati postojećeg kupca. Razvoj tehnologije omogućio je maloprodaji da kupcima pruža usluge putem više prodajnih kanala. Od 2000. godine sve više su u porastu razni oblici internetske i mobilne prodaje pa se upravo ti kanali danas pozicioniraju kao glavni oponenti klasičnom obliku maloprodaje. Ovim radom se upravo dokazuje kroz empirijsko istraživanje koji oblici multikanalne maloprodaje zadovoljavaju suvremenog kupca u Hrvatskoj te što bi maloprodavači trebali još poboljšati kako bi zadržali povjerenje svojih kupaca.

lojalnost kupaca; maloprodaja; multikanalna maloprodaja; on-line; CRM

Diplomski studij smjer Trgovina

engleski

CUSTOMER LOYALTY IN A MULTI-CHANNEL RETAIL

nije evidentirano

customer loyalty; retail; multichannel retail; on-line; CRM

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

21.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija