Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zaštita potrošača u pružanju telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 406878)

Ocjenski rad | diplomski rad

Banožić, Mateja Zaštita potrošača u pružanju telekomunikacijskih usluga / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Banožić, Mateja

Dunković, Dario

hrvatski

Zaštita potrošača u pružanju telekomunikacijskih usluga

Telekomunikacijske usluge su niz usluga putem kojih je krajnjim korisnicima omogućen pristup i razmjena govornim informacijama, računalnim podatcima, audioinformacijama, videoinformacijama, multimedijskim sadrţajima te mnogim drugim informacijama i sadrţajima. One su postale neizostavan dio svakodnevnog ţivota jer potrošači tako postaju povezani i informirani na globalnoj razini. MeĎutim, ovakva povezanost izlaţe ih različitim rizicima. Pruţatelji, odnosno operatori, nude više različitih telekomunikacijskih usluga, te se njihovom kombinacijom i varijacijom u cijenama bore za zadrţavanje postojećih i privlačenje novih korisnika. Kako bi cijeli splet ponude i potraţnje na trţištu telekomunikacija funkcionirao, postoje zakoni i institucije koje reguliraju način poslovanja operatora. U ovom radu naglasak je stavljen na korisnika usluga te se razmatra pitanje zaštite potrošača koji su krajnji korisnici telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. Rezultati istraţivanja stavova korisnika na trţištu mobilnih usluga pokazuju sljedeće rezultate. Većina korisnika je zadovoljna uslugom operatora, ali su vrlo zabrinuti za svoje osobne podatke iz razloga što su vrlo malo upućeni u zakonski okvir kojim su zaštićeni. Korisnici ne dobivaju od pruţatelja dovoljno informacija prilikom sklapanja ugovora, ali i ne čitaju opće uvjete poslovanja. Nemaju povjerenja u produljenje ugovora putem udaljenih kanala prodaje iako imaju mogućnost odustajanja u zakonskom roku. Prigovore bi trebalo rješavati brţe i efikasnije te poticati korisnike da se jave u slučaju istih. Ovi rezultati mogu pomoći nositeljima potrošačke politike i samim pruţateljima telekomunikacijskih usluga u daljnjem razvoju trţišta telekomunikacija.

telekomunikacijske usluge; operator; korisnik; zaštita potrošača

Diplomski studij smjer Trgovina

engleski

CONSUMER PROTECTION IN THE PROVISION OF TELECOMMUNICATIONS SERVICES

nije evidentirano

telecommunication services; operators; users; consumer protection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

21.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija