Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MANAGEMENT OF MULTI-CHANNEL RETAILING APPAREL AND FOOTWEAR (CROSBI ID 406875)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vitaljić, Kristina MANAGEMENT OF MULTI-CHANNEL RETAILING APPAREL AND FOOTWEAR / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Vitaljić, Kristina

Dunković, Dario

engleski

MANAGEMENT OF MULTI-CHANNEL RETAILING APPAREL AND FOOTWEAR

U ovom radu se istražuje upravljanje multikanalnom maloprodajom odjece i obuce na primjeru poduzeca koja posluju u Hrvatskoj. Razlog za odabir teme vezan je za veliki interes u proucavanju suvremenih oblika maloprodaje posebice uvoenja novih tehnologija i strategija u maloprodaji odjece i obuce. Obrauje se postojanje kauzalnosti izmeu efikasnosti prikupljanja i obrade podataka o potrošacima, te efikasnosti multikanalne trgovine. Istraženo je postojanje korelacije izmeu uspješne aplikacije upravljanja odnosima s potrošacima i uspješnosti poslovanja suvremenih poslovnih subjekata u uvjetima razvijene globalne informacijsko-komunikacijske infrastrukture u prodaji. Cilj istraživanja je bio utvrditi važnost multikanalne maloprodaje za kupce prilikom odabira trgovine odjece i obuce. Istraživanjem sekundarnih podataka te empirijskim istraživanjem utvreno je kako kupci odjece i obuce preferiraju kupovinu odreenih odjevnih predmeta npr. odjela i elegantnih cipela u klasicnim prodavaonicama. No, isto tako istraživanje je pokazalo kako kupci multikanalnu prodaju koriste najviše za kupovinu sportske te svakodnevne odjece za koju znaju velicine te nemaju potreba za vecim isprobavanjima. Pokazalo se da su najcešce kombinirani oblici multikanalne prodaje odjece i obuce prodavaonica te prodaja putem on-line trgovine. Kuci sve više koriste on-line prodaju prilikom kupnje odjece što je povecalo i tehnološke inovacije samih prodavaca, pa poznate svjetske marke poput H&M-a i Zare omogucavaju prodaju velikog broja svojih artikala putem on-line trgovina. Prednosti korištenja multikanalne prodaje za prodavace su vremenska i geografska neogranicenost tržišta pa tako prodavaci ne moraju ulagati dodatna sredstava za otvaranjem klasicnih prodavaonica u svim geografskim podrucjima iz kojih dolaze njihovi kupci. Izazov multikanalne prodaje za prodavace obuce i odjece ponajviše je povezan s tehnološkim inovacijama i napretkom pri cemu se od prodavaca zahtijeva stalno ulaganje u nove tehnologije i sigurnosne sustave novih tehnologija u prodaji. Samim time se preporuca prodavacima takvih proizvoda da uvode strategije multikanalne prodaje kako bi povecali prisutnost na tržištu te smanjili troškove poslovanja.

retail; multichannel sales; clothing; footwear; online sales

Diplomski studij smjer Trgovina

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

21.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija