Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING (CROSBI ID 406869)

Ocjenski rad | diplomski rad

Palić, Ivana STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Palić, Ivana

Dunković, Dario

engleski

STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING

Maloprodaja je dinamična gospodarska grana podložna promjenama i svakodnevnim izazovima. Maloprodaja uključuje različite aktivnosti koje svrstavamo pod maloprodajnom uslugom, a posebno se ističu marketinške aktivnosti jer one utječu na izgradnju brenda maloprodavača koji utječe na njegovu prepoznatljivost u odnosu na konkurenciju. Pozitivno iskustvo kupca podrazumijeva oblikovanje privlačne prodavaonice. Odraz uspjeha maloprodajnog menadžmenta u konačnici se odražava kroz imidž prodavaonice. Motivacija za ovu temu polazi od potrebe pronalaženja uzroka zašto su pojedine prodavaonice istog maloprodavača različito privlačne kupcima ili zašto isti format prodavaonice nekih vodećih maloprodavača, sa snažnim i prepoznatljivim brendom, mogu biti vrlo različito privlačne kupcima. Anketnim istraživanjem na uzorku od 60 ispitanika, došlo se do zaključka da prisutnost i ljubaznost prodajnog osoblja, cijena roba, široki asortiman, dubina kategorije robe i dodatne maloprodajne usluge, imaju najsnažniji utjecaj na stvaranje prepoznatljivog imidža prodavaonice. Proizlazi da maloprodajni menadžment mora prilagoditi upravljanje asortimanom, cijenama i dodatnom maloprodajnom uslugom kako bi stvorio prepoznatljivi imidž prodavaonice. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da menadžment maloprodajnog poduzeća mora u postojeći asortiman roba uvesti dodatne artikle u kategoriju roba. Uvođenjem mogućnosti povrata robe u strategiju poslovnja, maloprodavač stvara dodatnu uslugu kupcima koja ima pozitivan utjecaj na imidž prodavaonice. Rezultati istraživanja pokazuju da kupcima cijena robe predstavlja ključnu dimenziju imidža prodavaonice. Maloprodajni menadžment mora akcijskim cijenama u prodavaonici privući kupce, te na taj način pozitivno utjecati na njihovo iskustvo. Na temelju poztivnog iskustva, kupac stvara dojam o pozitivnom imidžu prodavaonice što predstavlja glavni čimbenik prepoznatljivosti maloprodavača na konkurentskom tržištu.

store image; retail brand; customer experience

Diplomski studij smjer Trgovina

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

08.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija