Uloga vođe kategorije u upravljanju asortimanom robe (CROSBI ID 406860)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Spajić, Katarina
Dunković, Dario
hrvatski
Uloga vođe kategorije u upravljanju asortimanom robe
Upravljanje kategorijama robe predstavlja poslovni pristup i skup poslovnih metoda s ciljem upravljanja cjelokupnim kategorijama robe. Koncept upravljanja kategorijama robe je nastao iz suradnje maloprodajnih lanaca i proizvođača kako bi što bolje unaprijedili poziciju proizvoda na tržištu i stvorili veću vrijednost za kupca uz istovremeno unapređenje vlastitih poslovnih rezultata. Vođa kategorije je partner trgovcu kojega izdvaja poseban odnos u odnosu na ostale dobavljače ili proizvođače unutar kategorije i to po jačini brenda, po udjelu u kategoriji, inovativnosti, atraktivnost promocija i mogućnostima ulaganja u zajedničke projekte. Za razumijevanje koncepta upravljanja kategorijama robe objasnit će se njegova struktura i utjecaj na maloprodajni menadžment. Prikazat će se povezanost između proizvođača i maloprodavača te djelovanje promotivnih cijena na proces upravljanja kategorijama robe. Detaljno će se obraditi položaj vođe kategorije te njegove prednosti i nedostaci. U sklopu empirijskog istraživanja proveden je dubinski intervju u poduzeću Zvijezda d.d. Iako koncept upravljanja kategorijama robe još nije na razini kao u poduzećima na razvijenim tržištima, prikazano je da implementacija upravljanja asortimana u poslovanje dovodi do uspješnijeg poslovanja. Prikazane su uloge koje ima Zvijezda d.d. kao vođa kategorije te u kojoj mjeri utječe na kategoriju.
upravljanje kategorijama robe; prodavaonica; vođa kategorije
Diplomski studij smjer Trgovin
engleski
THE ROLE OF CATEGORY CAPTAINSHIP IN CATEGORY MANAGEMENT
nije evidentirano
category management; category captain; retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb