Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ivica Čuljak: Stigmatizirani umjetnik i margina kao mjesto kreacije (CROSBI ID 639926)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Anđelković Džambić, Ljubica Ivica Čuljak: Stigmatizirani umjetnik i margina kao mjesto kreacije // Zbornik radova sa X međunarodnog naučnog skupa održanog na Filološko-umetničkom fakultetu u Kragujevcu (29–31. X 2015) ; Knjiga II: ROCK ’N’ ROLL / Bošković, Dragan, Nikolić, Časlav (ur.). Kragujevac: Filološko-umetnički fakultet Univerziteta u Kragujevcu, 2016. str. 481-492

Podaci o odgovornosti

Anđelković Džambić, Ljubica

hrvatski

Ivica Čuljak: Stigmatizirani umjetnik i margina kao mjesto kreacije

This paper is about the artistic work of a Croatian punk artist Ivica Čuljak, better known as Kečer II and Satan Panonski, who is considered to be the pioneer of auto-destructive body art in the history of Croatian performance art. Taking into account the two main characteristics of his artistic work: the possibility of recognizing various genre determinants and the controversial status of his creation, this work questions the artistic and personal reasons for creation by taking into account two different theoretical approaches. The first part of this analysis concerns a short description of different genres in Čuljak’s artistic work (performative poetry, musical performance, auto-destructive body art, anti-fashion performance, visual and mail art, the art of behaviour). In the second part, considering newer theatrical approaches such as Applied theatre, Ivica Čuljak’s artistic personality and work are reconsidered via the idea of a stigmatized artist who speaks up from five marginalized positions: artist with mental illness, condemned person, queer status, member of a punk subculture and artist in war.

Ivica Čuljak; Satan Panonski; autodestruktivni tjelesni performans; punk; stigmatizirani umjetnik; umjetnost osobne traume

nije evidentirano

engleski

Ivica Čuljak: The Stigmatized Artist and the margin as a Place of Creation

nije evidentirano

Ivica Čuljak; Satan Panonski; auto-destructive body art; punk; stigmatized artist; personal trauma art; applied theatre theory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

481-492.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova sa X međunarodnog naučnog skupa održanog na Filološko-umetničkom fakultetu u Kragujevcu (29–31. X 2015) ; Knjiga II: ROCK ’N’ ROLL

Bošković, Dragan, Nikolić, Časlav

Kragujevac: Filološko-umetnički fakultet Univerziteta u Kragujevcu

978-86-85991-95-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti