Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komuniciranje posebnih događaja u kulturi (CROSBI ID 639851)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Galić, Goran ; Milas, Dorotea Komuniciranje posebnih događaja u kulturi // Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016. / Grmuša, Tanja (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 293-309

Podaci o odgovornosti

Galić, Goran ; Milas, Dorotea

hrvatski

Komuniciranje posebnih događaja u kulturi

Uz važnost kulture za društvo u duhovnom i identitetskom smislu podaci Europske Unije pokazuju da kultura ima važnu ulogu i u gospodarstvu. Kulturne i kreativne industrije sudjeluju s ukupno 4, 2 % europskoga BDP - a i čine 3, 3 % zaposlenih na europskoj razini, što je više od 7, 1 milijuna radnih mjesta (HUP, 2016). Usprkos tim pokazateljima, recentna komunikološka istraživanja medija u Hrvatskoj pokazuju da hrvatski masovni mediji temama s područja kulture pristupaju vrlo površno i senzacionalistički, što kulturnim organizacijama otežava dosezanje ciljnih javnosti. Promišljeni odnosi s medijima iz tog su razloga za kulturne institucije od velike važnosti. Tim više, u zme li se u obzir činjenica da većina recipijenata do informacija o događajima dolazi upravo posredstvom masovnih medija. Koliku će i kakvu medijsku pozornost dobiti određeni kulturni događaj ne ovisi toliko o kvaliteti programa, nego više o sposobnosti i kompetencijama stručnjaka za odnose s medijima: o tome kada će i kako poslati najavu ili priopćenje, organizirati konferenciju za medije ili iskoristiti neki drugi alat OSJ. U predstavljenu kontekstu autori analiziraju karakteristike odnosa s medijima orga nizacija u kulturi na primjeru studija slučaja posebnih događaja Noć muzeja i Noć knjige u Hrvatskoj. Razmotreni su uspješnost uporabe alata odnosa s javnošću – priopćenja za medije, press konferencija, upotreba društvenih mreža i dr. te njihov učinak na „tradicionalne“ i „nove“ masovne medije. Osobita je pozornost posvećena analizi kvalitete odnosa s medijima uoči, tijekom i neposredno nakon održavanja analiziranih događaja da bi se utvrdilo na koji su način korišteni alati odnosa s javnošću s ciljem postizanja publiciteta, posredno i željenog rezultata kod ciljnih javnosti (odaziv na događaj).

odnosi s medijima; odnosi s javnošću; kultura; pub licitet; Noć muzeja; Noć knjige

nije evidentirano

engleski

COMMUNICATING SPECIAL EVENTS IN CULTURE

nije evidentirano

media relations; publ ic relations; culture; publicity; PR event; reach (target publics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

293-309.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016.

Grmuša, Tanja

Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb

978-953-57657-8-3

Podaci o skupu

Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’

predavanje

18.03.2016-18.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice