Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije (CROSBI ID 406720)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Podhraški, Ana
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije
Današnje tržište zasićeno je velikim brojem proizvoda koji se nalaze u ponudi, posebno u prehrambenoj industriji. Predmet diplomskog rada je proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća Zdenka mliječni proizvodi d.o.o.. Jedan od čimbenika uspjeha poduzeća Zdenka mliječni proizvodi d.o.o. na domaćem i međunarodnom tržištu predstavlja i strategija proizvoda, zbog čega je predmet rada analiziran upravo na ovom primjeru. Konkretno, nakon analize teorijskih doprinosa u procesu razvoja proizvoda, analiziran je proces razvoja Zdenka sirni namaz od generiranja ideje do komercijalizacije. Ulaganjem u modernizaciju strojeva i razvojem novih proizvoda poduzeće Zdenka mliječni proizvodi d.o.o. uspješno prati postojeću konkurenciju na tržištu. Modernizacija proizvodnje, međutim, nije promjenila osnovne postulate koji se i danas najbolje očituju kroz Zdenkin prepoznatljiv zaštitini znak mlade djevojke s djetelinom i crvenom potkovom koji šalje poruku tradicionalne vrijednosti, kvalitete i vjerodostojnosti na kojima je ova marka utemeljena.
razvoja novog proizvoda; prehrambena industrija; Zdenka
nije evidentirano
engleski
The process of new product development: The example of a company from the food industry
nije evidentirano
new product developmentt; food industry; Zdenka
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
28.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb