Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836652

Program prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?"


Ricijaš, Neven; Kranželić, Valentina; Dodig Hundrić, Dora; Huić, Aleksandra; Radić Bursać, Sanja; Rakić, Ana
Program prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?" // Priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?" / Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Dodig Hundrić, Dora (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2016. str. 101-175


Naslov
Program prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?"
(Youth gambling prevention program "Who really wins?")

Autori
Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Dodig Hundrić, Dora ; Huić, Aleksandra ; Radić Bursać, Sanja ; Rakić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?"

Urednik/ci
Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Dodig Hundrić, Dora

Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
101-175

ISBN
978-953-6418-81-7

Ključne riječi
Preventivni program, kockanje mladih, prevencija, univerzalna prevencija, prevencija kockanja mladih
(Prevention program, youth gambling, prevention, universal prevention, youth gambling prevention)

Sažetak
U uvodu ovog dijela priručnika, prikazana je cjelina i struktura programa, te način na koji voditelji radionica mogu prilagoditi njegovu implementaciju u svojim školama. Potom su na sistematičan i pregledan način opisane sve radionice. Program (uz informativno- motivacijski susret) sadrži ukupno 8 radionica, a opis svake radionice prati zadanu strukturu. Teme i područja koje se obrađuju na svakom od susreta su sljedeće: (1) Što sve treba znati o programu? (uvodna radionica), (2) Što je druga strana medalje? (obilježja i posljedice nekih rizičnih ponašanja), (3) Što kad je kocka bačena? (mitovi i činjenice te posljedice kockanja), (4) Kolike su mi šanse? (matematika i obilježja igara na sreću), (5) Imam problem, koji je moj izbor? (rješavanje problema), (6) Kako biti dio grupe, a ostati svoj? (odolijevanje pritisku vršnjaka), (7) I na kraju, tko zapravo pobjeđuje? (refleksija i sažimanje), (8) Jesmo li sve naučili? (završna radionica).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb