Promocija turističke destinacije kroz filmski turizam (CROSBI ID 406679)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ćurić, Tena
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Promocija turističke destinacije kroz filmski turizam
Promocija predstavlja marketinšku aktivnost čija je zadaća stvaranje svijesti o postojanju određenih proizvoda i usluga na tržištu, izazivanje interesa za njih, davanje dodatnih informacija i razvijanje sklonosti potrošača za njihovu kupnju te njegove pozitivne predodžbe o poduzeću, organizaciji i zemlji. Ona je jedan od instrumenata marketinškog miksa (uz proizvod, cijenu i kanale prodaje). Promocija se u marketingu ostvaruje pomoću četiriju osnovnih oblika: ekonomske promocije, osobne prodaje, unaprjeđenja prodaje i odnosa s javnošću gdje svi navedeni oblici prodaje moraju biti koordinirani. Promocija u turizmu obuhvaća aktivnosti usmjerene na privlačenje turista – kupaca u određeno područje (zemlju) i nagovaranje na kupnju određenih proizvoda i usluga u mjestu turističkog boravka i na putovanju. Film turizam je rastući fenomen u svijetu, potaknut od strane rasta industrije zabave kao i povećanja međunarodnih putovanja. Pridonosi povećanju broja turista u određenim destinacijama i to neizravno kroz promotivne aktivnosti destinacijskih menadžment organizacija. Analizirani su američki gradovi New York i Las Vegas kao gradovi u kojima su se snimale velike filmske uspješnice te filmski turizam u Hrvatskoj.
promocija; turizam; filmski turizam
nije evidentirano
engleski
Promocija turističke destinacije kroz filmski turizam
nije evidentirano
promotion; tourism; film tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
28.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb