Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj (CROSBI ID 406678)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Nožica, Sara Naomi Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Nožica, Sara Naomi

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj

predmet istraživanja je analiza zadovoljstva potrošača kvalitetom usluge mobilnih operatera u Hrvatskoj. Cilj rada je uvidjeti jesu li potrošači zadovoljni uslugom koju pružaju mobilni operateri u Hrvatskoj i koji operateri na tržištu najbolje zadovoljavaju potrebe svojih korisnika. Zadovoljstvo korisnika je izuzetno važna varijabla koja uvjetuje uspješnoj prodaji proizvoda ili usluga zato je to vrlo važno za istražiti. Najveći utjecaj na ukupno zadovoljstvo imaju kvaliteta i cijena usluge.Primarno istraživanje provedeno je u obliku anketnog upitnika putem društvenih mreža.Prikupljeno je 276 ispravno ispunjenih anketnih upitnika. U analizi prikupljenih podataka korištene su metode deskriptivne statističke analize. Rezultati istraživanja pokazuju srednje visok stupanj zadovoljstva klijenta uslugama i niski stupanj lojalnosti klijenta. Nadalje, istraživanje je pokazalo da je veza između zadovoljstva klijenta uslugom i lojalnosti klijenta vrlo slaba. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti teoretičarima i praktičarima u boljem poznavanju i razumijevanju stavova i navika korisnika mobilnih usluga, a s ciljem poboljšanja razine zadovoljstva i lojalnosti klijenta u ovom segmentu maloprodaje.

zadovoljstvo klijenta; lojalnost klijenta; mjerenje; mobilne usluge; statistička analiza. Abstract:The

nije evidentirano

engleski

Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj

nije evidentirano

customer satisfaction; customer loyalty; measure; mobile services; statistical analysis.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

28.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija