Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj (CROSBI ID 406678)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Nožica, Sara Naomi
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj
predmet istraživanja je analiza zadovoljstva potrošača kvalitetom usluge mobilnih operatera u Hrvatskoj. Cilj rada je uvidjeti jesu li potrošači zadovoljni uslugom koju pružaju mobilni operateri u Hrvatskoj i koji operateri na tržištu najbolje zadovoljavaju potrebe svojih korisnika. Zadovoljstvo korisnika je izuzetno važna varijabla koja uvjetuje uspješnoj prodaji proizvoda ili usluga zato je to vrlo važno za istražiti. Najveći utjecaj na ukupno zadovoljstvo imaju kvaliteta i cijena usluge.Primarno istraživanje provedeno je u obliku anketnog upitnika putem društvenih mreža.Prikupljeno je 276 ispravno ispunjenih anketnih upitnika. U analizi prikupljenih podataka korištene su metode deskriptivne statističke analize. Rezultati istraživanja pokazuju srednje visok stupanj zadovoljstva klijenta uslugama i niski stupanj lojalnosti klijenta. Nadalje, istraživanje je pokazalo da je veza između zadovoljstva klijenta uslugom i lojalnosti klijenta vrlo slaba. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti teoretičarima i praktičarima u boljem poznavanju i razumijevanju stavova i navika korisnika mobilnih usluga, a s ciljem poboljšanja razine zadovoljstva i lojalnosti klijenta u ovom segmentu maloprodaje.
zadovoljstvo klijenta; lojalnost klijenta; mjerenje; mobilne usluge; statistička analiza. Abstract:The
nije evidentirano
engleski
Analiza zadovoljstva korisnika usluga mobilnih operatera u Hrvatskoj
nije evidentirano
customer satisfaction; customer loyalty; measure; mobile services; statistical analysis.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
28.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb