Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja (CROSBI ID 406676)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bilić, Marina Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja / Grubišić, Ani (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Bilić, Marina

Grubišić, Ani

hrvatski

Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja

Ovaj rad donosi kratki pregled primjene Bloomove taksonomije znanja u sustavima e - učenja koji, da bi bili potpuni, moraju zadovoljiti temeljne funkcionalnosti nastavnog procesa poput učenja, poučavanja, testiranja i vrednovanja znanja učenika. Za procjenu učeničkih postignuća, odnosno očekivanog znanja, vještina i sposobnosti koje učenici trebaju steći predlaže se korištenje Bloomove taksonomije obrazovnih ciljeva. Bloomova taksonomija znanja predstavlja oblike učenja koji se dijele na kognitivnu (znanje), afektivnu (stavovi) i psihomotoričku (vještine) kategoriju. U ovom radu biti će objašnjene sve 3 navedene kategorije s pripadajućim razinama učenja jednog od najkorištenijih teoretskih okvira za planiranje, pripremu i vrednovanje školskog obrazovanja s posebnim naglaskom na kognitivnu kategoriju i njenih 6 razina učenja. Ukratko, u ovom radu možemo reći da sustav e - učenja predstavlja platformu koja omogućuje primjenu Bloomove taksonomije znanja, kao temeljne kategorizacije ponašanja koje se koriste tijekom učenja, kroz integraciju Grails web aplikacije kako bi se nastavnicima pomoglo pri poučavanju, planiranju i procjeni znanja učenika pri učenju programskog jezika Python. Dakle, u radu će biti podrobno objašnjena integracija web aplikacije izrađene u Grails snažnom web frameworku dizajniranom prema MVC paradigmi uz korištenje Groovy objektno - orjentiranog programskog jezika. Jedan dio web aplikacije se odnosi na učenje, poučavanje i testiranje znanja programskog jezika Python od strane nastavnika putem izrade testa lekcije i procjene znanja učenika u okviru Bloomove taksonomije znanja, a drugi dio se odnosi na rješavanje određenog testa lekcije od strane učenika, koji se sastoji od 6 kognitivnih razina učenja Bloomove taksonomije znanja. Također, biti će riječi i o nekim dodatnim tehnologijama korištenim u izradi web aplikacije poput Javascript skriptnog programskog jezika, Ajax skupa web razvojnih tehnika, HTML prezentacijskog jezika za izradu web stranica, CSS stilskog jezika i MySQL baze podataka.

Bloom; taksonomija znanja

nije evidentirano

engleski

Blooms knowledge taxonomy in e-learning systems

nije evidentirano

Bloom; knowledge taxonomy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

07.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo