Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom (CROSBI ID 231717)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kolar Billege, Martina Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 105-124

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom

Sadržaj je i vertikalna raspoređenost sadržaja poučavanja u nastavnome predmetu Hrvatski jezik u primarnome obrazovanju (od 1. do 4. razreda osnovne škole - ISCED 1) u Republici Hrvatskoj predviđena Nastavnim planom i programom za osnovnu školu (MZOŠ, 2006.). Sadržaj o vrstama riječi obuhvaća poučavanje o imenicama, glagolima i pridjevima te ga treba dopuniti poučavanjem o prilozima da bi se mogla strukturirati rečenica kao gramatička jedinica na temelju zahtjeva jezika kao sustava. Učenike je potrebno poučavati o vrstama riječi kako bi mogli pravilno strukturirati rečenične dijelove. Istraživanje je provedeno na uzorku učitelja mentora i savjetnika u Republici Hrvatskoj (N=387). Rezultati pokazuju da statistički značajno više učitelja misli kako učenici stječu dovoljno znanja za nesmetan prijelaz u peti razred. No, gotovo se jedna trećina učitelja s time ne slaže. Statistički značajno veći broj učitelja misli da učenicima u primarnome obrazovanju treba ponuditi više sadržaja u području jezika (u nastavnome predmetu Hrvatski jezik) nego što im je ponuđeno. U radu opisujemo metodički pristup određivanju sadržaja poučavanja.

metodički pristup ; sadržaj poučavanja ; nastavni predmet Hrvatski jezik ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Selection of the contents for teaching Croatian language in accordance with the methodological approach

nije evidentirano

methodological approach ; content of teaching ; school subject Croatian Language ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

157 (1-2)

2016.

105-124

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Filologija