Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studentske populacije o grupnom financiranju poslovnih projekata (CROSBI ID 406480)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ćibarić, Dragica Stavovi studentske populacije o grupnom financiranju poslovnih projekata / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Ćibarić, Dragica

Petljak, Kristina

hrvatski

Stavovi studentske populacije o grupnom financiranju poslovnih projekata

U ovom radu se pobliže objašnjava crowdfunding odnosno grupno financiranje poslovnih projekata. Predstavlja novi način pokretanja samog projekta, prikupljanje sredstava za financiranje, te realizaciju ako se projekt pokaže uspješnim. Najbrži je rastući trend, kako za one koji žele uspjeti na potpuno novi način u odnosu na standardne načine financiranja projekata, tako i za same sudionike, koji su izloženi manjim rizicima poslovanja. Zamišljeni projekt se postavlja na platformu koja je namijenjena njemu. Ovisno o kakvoj vrsti projekta je riječ, te se nakon određenog vremena, ako je prikupljen dovoljan broj zainteresiranih sudionika te količina sredstava potrebna za realizaciju kreće se u realizaciju. Prikazani su sudionici projekata, najvažnije platforme preko kojih se odvija financiranje i podržavanje od zainteresiranih sudionika, prednosti i nedostaci u odnosu na standardne načine financiranja poslovnih projekata. Cilj ovog rada je odgovoriti na pitanje koji su stavovi studentske populacije o grupnom financiranju poslovnih projekata. Kako bi se na to odgovorilo, korišten je anketni upitnik. Uz pomoć istraživanja, treba se dobiti uvid u poznavanje samog termina grupnom financiranja, sudjelovanje u financiranju poslovnih projekata te koji su razlozi nesudjelovanja.

grupno financiranje; studentska populacija; platforme grupnog financiranja; kampanje grupnog financiranja

završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovinsko poslovanje

engleski

Student population attitudes towards crowdfunding

nije evidentirano

crowdfunding; student population; crowdfunding platforms; crowdfunding campaigns

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

30.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija