Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji (CROSBI ID 406465)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stanko, Ivana Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Stanko, Ivana

Petljak, Kristina

hrvatski

Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji

Kako bi se pružila bolja vrijednost potrošaču te ostvario bolji poslovni rezultat maloprodaja je krajem prošlog stoljeća donijela promjenu od dotadašnjeg načina upravljanja proizvodima prema markama, prema učinkovitom upravljanju kategorijama proizvoda kao strateškim poslovnim jedinicama. Maloprodavači su prihvatili ovaj način poslovanja, a s vremenom, potpomognut velikim tehnološkim razvojem (bar kodovi i elektronsko skeniranje proizvoda na blagajnama), koncept se razvijao i omogućio (današnjim rastućim i moćnim) maloprodavačima i njihovim dobavljačima/proizvođačima da zajedničkom suradnjom temeljenom na povjerenju unaprijede svoje poslovanje, ostvaruju bolje financijske rezultate te bolje zadovoljavaju potrebe kupaca. Ovaj način poslovanja nazvan je „upravljanje kategorijama proizvoda“. U ovom radu opisuju se svi temeljni koraci u procesu upravljanja kategorijama proizvoda koje maloprodavači koriste prilikom implementacije ovog procesa u svoje poslovanje. Za potrebe rada provedeno je istraživanje u hrvatskom maloprodajnom poduzeću „Konzum“ d.d. čije se poslovanje temelji na ovom konceptu. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je category management uvelike prihvaćen iako još uvijek predstavlja velike izazove, budući da je u središtu njegova poslovanja kupac i ispunjenje svih njegovih želja i potreba, što ujedno predstavlja i jedan od najtežih zadataka današnje maloprodaje.

upravljanje kategorijama proizvoda; kategorija proizvoda; maloprodaja; upravljanje asortimanom; upravljanje prostorom

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Category management in retail

nije evidentirano

category management; product category; retail; assortiment management; space management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

83

30.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija