Važnost lokacije prodavaonice za kupnju informacijsko-telekomunikacijske opreme (CROSBI ID 406398)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Badjun, Matea
Petljak, Kristina
hrvatski
Važnost lokacije prodavaonice za kupnju informacijsko-telekomunikacijske opreme
Predmet ovog rada je analiza važnosti lokacije prodavaonice prilikom kupnje informacijsko – telekomunikacijske opreme. U teorijskom dijelu rada navode se prijašnja istraživanja u području lokacije, u kojima se obrađivala i analizirala važnost lokacije za potrošača i za maloprodavača. Predmet istraživanja ovoga rada upravo je značenje maloprodajne lokacije, odnosno njezin utjecaj na kupčevu odluku o kupovini informacijsko – telekomunikacijske opreme. Kako bi se utvrdilo koliko je važna lokacija prilikom kupovine informacijsko – telekomunikacijske opreme provedeno je primarno istraživanje putem online anketnog upitnika, te se istraživanjem utvrđuje važnost lokacije prodavaonice informacijsko - telekomunikacijske opreme, potrošnja na informacijsko - telekomunikacijsku opremu, te kod kojeg prodavača najčešće kupuju, odnosno na kojoj lokaciji najčešće kupuju, da li je to centar, trgovački centar ili na periferiji grada. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku ispitanika različite dobi, zanimanja, različitih osobnih prihoda pokazali su kako je većini ispitanika cijena ključni čimbenik pri odabiru prodavaonice informacijsko – telekomunikacijske opreme, nakon čega slijede kvaliteta, funkcionalnost, marka proizvoda. Lokacija također u velikoj mjeri utječe na kupčevu odluku o izboru prodavaonice, no ne može ju se okarakterizirati kao najznačajniju te su rezultati istraživanja pokazali da potrošači informacijsko - telekomunikacijsku opremu najčešće kupuju u trgovačkom centru.
maloprodaja; lokacija prodavaonice; informacijsko – telekomunikacijska oprema; ponašanje potrošača
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The importance of store location for purchase of information and telecommunication equipment
nije evidentirano
retail; store location; nformation and telecommunication equipment; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
29.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb