Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE (CROSBI ID 639494)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Latin, Kristina ; Merdić, Enrih ; Ništ, Marina ; Labak, Irena USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE // Zbornik sažetaka (Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem) / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič,  Marija et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2015. str. 163-164

Podaci o odgovornosti

Latin, Kristina ; Merdić, Enrih ; Ništ, Marina ; Labak, Irena

hrvatski

USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE

Cilj istraživanja bio je usporediti nivo usvojenog znanja stečenog primjenom konceptualnih mapa s nivoom usvojenog znanja stečenog tradicionalnim (frontalnim) oblikom rada. Također se ispitao i nivo retencije znanja. U istraživanje su bili uključeni učenici drugih razreda Prirodoslovno‐matematičke gimnazije u Osijeku (101 učenik). Tijekom travnja i svibnja školske godine 2013./2014. provedeni su nastavni sati s obradom nastavnih tema "Ptice" i "Sisavci". Nastavne teme u dva su razreda obrađene frontalnim oblikom rada, a u dva razreda pomoću konceptualnih mapa nakon  čega je uslijedilo testiranje učenika pisanom provjerom znanja. U rujnu sljedeće školske godine (2014./2015.) proveden je test retencije znanja sa svim učenicima. Istraživanjem je utvrđeno da učenici koji su u učenju koristili konceptualnu mapu postižu statistički značajno bolje rezultate u odnosu na učenike koji su sadržaj učili frontalnim oblikom rada. Isti rezultat je dobiven i nakon provedenog testa retencije. Ovim radom prikazana je mogućnost primjene konceptualnih mapa u učenju i poučavanju sadržaja iz Biologije kao efikasne nastavne metode koja pridonosi postizanju konceptualnog razumijevanja.

konceptualna mapa; retencija znanja; biologija

nije evidentirano

engleski

ADOPTION OF TEACHING CONTENT USING CONCEPTUAL MAPS AMONG SECONDARY SCHOOL STUDENTS

nije evidentirano

conceptual map; retention of knowledge; biology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-164.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka (Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem)

Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič,  Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić,  Dušan

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

"12. Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem"

poster

18.09.2015-23.09.2015

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice